Løsning på link-problemet

Jeg tror nok, at der er fundet en løsning på problemet med at linke til mig!

Hvis du er så sød at linke til mig i din blogroll, så skal du indsætte dette link: http://sofiesblog.dk/feed

Der er ærlig talt ikke nogen god forklaring på det, men det virker tilsynladende, og det er jo det vigtigste.😉

Så du må meget gerne opdatere dit link til mig – taaaaak!😀

PS: Fik jeg sagt, at bloggen er flyttet til http://sofiesblog.dk?😛

4 responses to “Løsning på link-problemet

  1. Men ved du tilfældigvis hvordan os på blogspot får ændret linket? Jeg kan ikke slette det gamle link og jeg kan heller ikke tilføje det nye😦 Hamrende irritterende…

  2. Hej Sofie tak for en super god blog vi vil gerne linke til din blog🙂
    Vh. Rikke/Ditte/www.modekolibrien.dk

  3. weee det virker🙂

  4. Louise: Æææææv, hvor er det altså dumt! Jeg ved, at andre med blogspot har haft held med at gøre ovenstående, men det er mig en gåde, hvorfor det så ikke virker hos alle!😦

    Rikke: Tak, det er jeg glad for!

    Mia: Skønt at det virker for nogen! Selvom det er meeeeget mærkeligt…

Skriv et svar

