Husk at bloggen er flyttet!

Jeg vil bare lige minde jer om endnu en gang, at bloggen er flyttet til sofiesblog.dk!

Husk at opdatere jeres Google-reader via sofiesblog.dk/feed – jeres bloglovin’-tilmeldinger skulle meget gerne være flyttet med videre.

Husk også at gemme den nye blogs adresse som foretrukken, hvis I bruger den slags.

Hvis nogen af jer ikke får opdateringer eller bemærker andre problemer med bloggen, så må I meget gerne sige til! 🙂

PS: Jeg ved, at nogle af jer har haft problemer med at linke til mig – har I stadig det? Og i så fald – hvad er problemet helt præcist? Har sat teknikeren på sagen.

5 responses to “Husk at bloggen er flyttet!

  1. jeg har stadig samme problem 😦 Har både prøvet at kopiere din nye adresse ind og tastet den ind, men alligevel er det denne side den linker til.. Jeg Har gemt din nye side som bogmærke, så følger med, men vil jo stadig gerne linke til din nye blogside… øv bøv

  2. Wuhu! Jeg har fået det til at virke nu med Google reader 🙂 Er din salgsblog stadig den samme?

  3. Mia: Æv, hvor er det altså træls! Og virkelig mærkeligt?! Jeg skal nok følge op på sagen.

    Line: Det var godt! 😉 Jep, det er den! 🙂

  4. Jeg kan heller ikke få din nye blog ind min google reader. Det linker til din gamle blog i stedet for.

  5. Min vil altså heller ikke linke, har efterhånden givet lidt op… det er da mærkeligt, at den ikke vil ændre det?!?!
    /xxx Nete

Skriv et svar

