Copycat (høhø, fik I dén?!)

Som mange af jer nok allerede har set, så smed asos en kopi af Alexander Wang for Linda Farrow-solbrillerne på siden i dag. Hvis man kan undvære sølvdutterne på hjørnerne, så er der da en hel del knaster at spare! 😀 Find Wang+Farrow-versionen her (dog pt. udsolgt) og find asos-versionen her.

PS: Dette er min første collage ved brug af Photoshop Elements – er det ikke ok vellykket? Har dog meeeget at lære endnu… Har selv bemærket, at “bunden” er lidt for lang. 😉 Hvis I har tips og tricks til alt muligt sejt, så hører jeg gerne fra jer!

One response to “Copycat (høhø, fik I dén?!)

  1. Sikke nogle vilde briller! Respekt til dem, der vover sig i et par!
    Jeg er en dør til Photoshop, så her får du desværre ingen tips og tricks.. Jeg håber, nogle andre ville komme med nogle, som jeg måske også kan lære lidt af 🙂

Skriv et svar

