Sporty Spice

Bluse: Monki, bukser: Vila, sko: H&M

Manner, det er altså virkelig svært at undgå sort tøj! 😀 Jeg bliver automatisk helt vildt sporty, for de eneste ikke-sorte sko, jeg har, er sneakers. Og jeg kan ikke have nederdel på, for jeg har kun sorte strømpebukser. Så i denne uge må I altså lige bære over med mit sporty jeg! 😉

PS: Forklaring til sidste billede: Min kæreste siger: “hey skat, kan du ikke også prøve at lave den der Svanen eller hvad den nu hedder?!” Og det er så det, jeg forsøger – meeeget yndig svane, hvis jeg selv skal sige det. 😀 … Har desværre ingen undskyldning for at se dum ud på de to andre. 😉

17 responses to “Sporty Spice

  1. Nej, hvor er det sjovt det her 🙂 Fede billeder. Haha..

    Hav en god dag,

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  2. Hvor er du sød!!!
    Det er da total karate kid stil du fyrer af!

  3. Behøver ikke nævne selvironien igen ? 😛 Men tak fordi du endnu engang ikke tager det seriøst.. Så bliver min dag bedre.. Tak 🙂

  4. Du er simpelthen så komisk! Det er fedt du er så selvironisk! Din blog er spændende, og jeg elsker at læse med… Men det har jeg vist skrevet før 🙂

  5. Haha, men mon ikke det er Tranen (fra Karate Kid??!!) du forsøger at lave?

  6. Hvad er der galt med dine øjne? Det ikke for at være fræk, men synes du ser en smule sjov/underlig ud…
    Kunne derimod forestille mig du så utrolig cute ud som barn 🙂

  7. Rigtig fedt påfund – det med ikke at gå i sort tøj. Tror jeg må prøve det samme! 😀
    http://annasofiescloset.blogspot.com/

  8. Christina: Tak, og i lige måde! 🙂

    Maria: YEEHAA!! 😀

    Stine: Ja, du skal endelig bare fortsætte med at nævne det – det skader ikke. 😉

    Louise: Det samme til dig – positiv energi kan vi godt lide! 🙂

    Marie: Det er helt sikkert en mulighed?! 😛

    Mie: Haha, ved ikke om det specielt er mine øjne, der ser mærkelige ud, det gælder vist hele fjæset og kroppen?!

    Anna Sofie: Tak – det er sværere end det lyder!

  9. Det kan godt være 😀
    Nu tænkte jeg mere bare om du måske var skeløjet eller beløjet??

  10. Haha, fantastisk! : D

  11. Hvor er du ligegyldig Mie.. Skulle ikke undre mig hvis du var den samme som Maria i det andet indlæg..
    Sofie, du er utrolig køn! Elsker din humor 😀

  12. Mie: Jep, jeg er skeløjet! 🙂 Det generer mig egentlig ikke så meget længere. Har skrevet det flere gange herinde – måske skulle jeg lave en fast note ude i højre side om det. 😉

    Tanja Katrine: Thanks! 😉

    Z: Tak til begge! 😀

  13. Haha, hvor ser du sød og sjov ud på de her billeder :-D. Det er meget fedt og hyggeligt at du ikke tager hele det her så seriøst :-). Fedt at din blog er så anderledes, det er virkelig inspirerende!
    -Sarah
    http://www.boennen.wordpress.com

  14. Take a chill pill Z!! Det var et simpelt spørgsmål, det var ikke for at være ondskabsfuld!
    Jeg kan ikke se hvorfor du skal blande dig og kalde mig ligegyldig, dette er et forum hvor man kan komme med kommentar, ikke alle behøver at være enige..
    Sofie, det var blot et spørgsmål, jeg synes det er meget charmerende.

  15. De her billeder viser meget godt hvorfor jeg elsker din blog (+ din stil selvfølgelig) 🙂
    Du tager ikke tingene alt for seriøst og det er så fedt 😀

  16. Ditte Mehner Kristiansen

    Hahahaha de billeder altså… De er grunden til, at vi er så mange der følger med hos dig Sofie. 😉 Herligt!!!

  17. Tak for alle de søde kommentarer! 😀

Skriv et svar

