I anledning af min konfirmation…

…som blev holdt for præcis 8 år siden lige bestemt i dag (shit, er det virkelig så lang tid siden?!) har jeg tilladt mig at købe en hvid kjole. Den er fra asos, kostede 356 kr. og ser sådan her ud:

Find den her!

Apropos konfirmation og hvid kjole, så synes jeg virkelig, at asos har mange gode bud på den slags. Også noget der kan bruges, hvis man er kommende studine! Find en masse eksempler på flotte hvide kjoler her.

Og så ville man da bare ønske, at man var konfirmand i dag, hvor det er blevet mere normalt at have en “moderne” kjole på frem for sådan en ækel Lily-model, jeg selv havde på. (Undskyld, mor! Men den var altså ikke særlig pæn!)

Edit: Opdagede lige at linket til de mange hvide kjoler var forkert – det er rettet nu!

14 responses to “I anledning af min konfirmation…

  1. Tillykke med 8-års-konfirmationsdagen!😉 Præcis i dag er det også 5 år siden, jeg blev konfirmeret, og så har du jo netop lige givet mig en god undskyldning for at bruge penge på en hvid kjole som jeg kan bruge, når jeg bliver student lige om lidt, wee.

  2. Puh så føler mian sig ligepludeslig gammel, når det er 14 år siden jeg blev konfirmeret! øh… gammel læser:)

  3. ‘ tillykke med dagen, kjolen er super flot – den glæder jeg mig til at se i action😀 Og jeg vil gerne lige nævne at det stadig er lillykjoler som er hotte der hvor jeg bor, jeg skulle selv have været konfimeret i år, jeg valgte det dog fra – og man er nærmere unormal hvis man ikke har en lillykjole, fakehår og for mørk foundation. der er godt nok mange piger som ligner noget *biiiib*😀 – det er selvfølgelig bare min mening, men jeg kan heller ikke klare dem der lillykjoler.
    – line.(;

  4. Tillykke med 8 års dagen🙂 Jeg blev ikke konfirmeret, men fik i stedet en rejse til New York (score! :-D). Det var dog pinefuldt ikke at få en fin konfirmationskjole som alle andre ;-(.
    Den er rigtig flot din nye kjole, tillykke med den.
    Og så er der en ting jeg længe har tænkt over. Har du selv lavet den smiley i toppen af siden, eller what😀
    Fed blog, og keep up the good work!🙂

  5. Kunne der findes billeder af konfirmantionskjole anno 2002?😉 Mit konfirmationsbillede er fra 1997 – endnu værre. Dengang gik konfirmanter ikke med make up eller til frisør. Så jeg har lækker page + pandehår og er bleg som et lig.

  6. Nå nå jeg synes nu, du var vældig flot!! Du havde jo heldigvis selv valgt den🙂

  7. Har lige for nylig fundet din blog, og er helt tosset med den🙂 Du virker som sådan en sød og frisk pige, man kan ikke undgå at blive i godt humør af at læse dine indlæg. Den perfekte blog når eksamenslæsningen bliver lidt for hård hehe

  8. Jeg var også iført en lilly-kjole til min konfirmation for 5 år siden. Det var nok ikke den kjole jeg ville vælge idag, men dengang var jeg meget glad for den – og det er jo det vigtigste🙂 kh. Charlotte

  9. Hæh, hurtig hovedregning og så indså man lige at vi må være samme årgang. Hyggeligt. Men på ingen måde til at forstå, at det er så længe siden? Benytter også lige lejligheden til at tillade mig et køb (hvornår vil man ikke gerne det?) når jeg nu bevæger mig fra Jylland til hovedstaden i morgen for et kort visit.🙂

  10. Ida: Jeg takker – det er selvfølgelig blevet fejret med en bajer!😀 Nyd dine studenterdage.

    Line: Nå, for søren – jamen, så er jeg jo næsten moderne!

    Bønnen: Ikke dårligt med NY! Nej, smileyen er WordPress’ måde at indsamle statistik på – lidt irriterende, men jeg er nærmest blevet venner med den nu.

    Tania: Oh! Bestemt ikke noget kønt syn. Du ved, der i 7. klasse, hvor ALLE bare er kiksede – not good. Jeg så også skrækkelig ud.

    Mummi: Ja, det ved jeg også godt! Og var selvfølgelig meeeget glad for den dengang!😀

    Charlotte: Ja, præcis.😉

  11. Camilla: Nåede ikke lige dig.😉 Ja, jeg blev godt nok også overrasket, da jeg regnede efter – lige som med mit forbrug!😀 God tur herover – det kan stærkt anbefales.

  12. Det maa vaere 3 aar siden jeg blev konfirmeret saa.. Saert at taenke paa. Tiden gaar pludselig hurtigt fra man er 14 aar😀 Min var ogsaa en labber sag fra lily, men jeg husker at jeg selv synes at den var super smuk, saa det var i det mindste noget😉

  13. Den er rigtig fed! Haha jeg havde også sådan en lækker Lilly model på..😉

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

Skriv et svar

