Ugens udfordring

Ok, jeg fik denne her idé, da jeg i går aftes stod og børstede tænder. Hvad med, at jeg hver uge (eller måske hveranden, -tredje eller -fjerde) afholder ugens udfordring, hvor jeg skal gøre et-eller-andet i løbet af ugen? Jeg kan ikke lige komme på en masse eksempler, men det er her, I kommer ind i billedet. Det er nemlig jer, der skal bestemme, hvad jeg skal gøre!

Da det jo er første gang, jeg prøver det i denne uge, har jeg ikke fået nogle fantastiske forslag fra jer, så jeg har selv fundet på et: I denne uge må jeg ikke gå med sort tøj – overhovedet!

Jeg aner ikke, om jeg kan holde det, men det er sgu da meget sjovt at prøve noget lidt anderledes.😉 Derfor har jeg i dag iført mig dette:

Blazer, jeans og sko: H&M, striktop: Monki

Så hvad siger I? Er det et tåbeligt eksperiment eller tror I, det vil være meget sjovt? Hvis I allerede nu har nogle forslag til næste omgang, så skriv dem endelig i kommentarfeltet, men det skal altså ikke være noget, der er pinligt eller ubehageligt for mig, så den er måske nok lidt svær. Jeg regner med jer!😉  

48 responses to “Ugens udfordring

  1. Dette er en af grundene til at din blog er så fantastisk Sofie! Så sød og personlig. Fantastisk idé, glæder mig til at se om du klarer den:)

    Og vil nu ligge hovedet i blød, for at finde på nogle udfordringer;)

  2. Så må du heller ikke tage din sorte Shoe Biz på…??
    Puha den blir hård :-=

  3. Du går jo altid med det samme tøj, så det bliver da rimelig stramt for dig…

  4. Julie: Hehe, jeg er også spændt – også på at se dine forslag!😉

    Malene: I know!! Fodtøj og overtøj bliver klart det sværeste.

    Cecilie: Jep, det er også derfor det kaldes en udfordring!

  5. Fed udfordring – den vil jeg glæde mig til at følge.

  6. Det er da en virkelig god og sjov idé du har fået sofie!! ihh… du virker så sød!

    Måske en udfordring kunne være at du ikkemå købe noget i HogM i en uge.. haha..
    ej, der fik jeg det vidst til at lyde som om du har et seriøst shoppe-problem.. (hvilket jeg er sikker på du ikke har)
    jeg må vidst hellere finde på en anden udfordring.. jeg går i tænke boks:)

  7. Super idé:)!
    Jeg ved ikke, hvor mange blogs du læser dagligt. Men kunne det ikke være sjovt, hvis du i en uge ikke læste nogen af de blogs du læser daglig(hvis du gør det) og kun læste nogle for dig ukendte??:) Kunne være du fandt en ny favorit?;)

  8. God idé
    Ny frisure hver dag i en uge?
    Ingen bukser i en uge?
    Læse en bog fra en anden genre, end du plejer

  9. Elsker ideen!
    Og nu hvor vi er kommet ind i maj måned passer det jo helt perfekt at gemme det sorte tøj langt væk! Virkelig lækkert og lyst outfitt du har iført dig🙂
    Jeg har ikke lige nogle gode ideer selv, men elsker lidt Mette’s forslag om en ny frisure hver dag.. det kunne da være sjovt..!🙂
    Jeg ender altid med enten løs hår, knold eller hestehale, så det ville da være en udfordring for mig ;b

  10. Sjovt idé. Personligt ville det virkelig være en udfordring for mig selv, men som “fashionislands” foreslog. Ingen modeblogs i en uge… Der skulle nok nå at komme nogle abstinenser? He he🙂

    Venligst Maria

  11. klarapauline

    Er vild med ideen!
    Glæder mig til at give dig udfordringer, det bliver sjovt🙂

  12. Jeg synes det kunne være en udfordring hvis du kun gik med stilletter/støvler med hæl i 1 uge🙂

  13. Sjov idé! Glæder mig til at se, om du kan klare de forskellige udfordringer😉

  14. Haha, kanon idé… Du må ikke gå med noget fra h&m i en uge – heller ikke sokker eller undertøj🙂

  15. Du må ikke gå i tøj fra h&m i en uge.. haha så har du jo intet at tage på🙂
    Tror ikke jeg har set dig i andet tøj, end tøj fra h&m.

  16. Hahaha, hvor er I gode!😀 Tusind tak for alle de gode forslag!😛 Må lige lave en opsamlingsliste til næste gang.

    Maria: Det var da utroligt med dig. Hvis min blog er så elendig, skulle du så ikke finde på noget andet at gå op i frem for at skrive svine-beskeder til mig igen og igen?

  17. Hej, god ide..

    Jeg synes det kunne være sjovt hvis:
    – Du skulle prøve at lade vær med at købe noget i en hel uge, undtagen mad og se hvordan det går (det ved jeg ikke om jeg kunne :X)
    – Eller prøve at lade sukker og slik og kage stå (nu ved jeg ikke hvor meget du spiser, men igen ville det være en udfordring for mig, og det kunne være sjovt at se om du kunne klare det?)
    🙂 håber du kunne bruge det..

  18. En lidt slanke-agtig udfordring.
    Hvad med ikke at spise brød i en uge. Ikke røre noget med korn og mel i overhovedet. For elsker du ikke brød og lignende sager?

    (Uden at lave dette til et sted for diskussion):

    Henvendt til Maria. Så skulle du måske prøve at læse linjerne under Sofies beklædningsbilleder. Så sent som i dag står der Monki, hvilket mig bekendt ikke er H&M. Sofie går da også i genbrug, hvilket ej heller er H&M.

  19. Før det første : Dig der Maria, Hvad er der galt med dig? Helt ærlig, hvis du har noget imod H&M, så lav dog en hade gruppe på facebook, istedet for at skrive sådan noget tis her:/ Hvorfor skulle nogen respektere dig, når du ikke respektere andre.

    MEN SOFIE! Super sej idé!
    Støtter helt sikkert op om det foreslag med ny frisurer hverdag, ville virkelig være en god inspirations kilde for os andre.
    Hvad med en uge, hvor du skulle prøve forskellige makeup looks af hver dag?😀

  20. Super idé! Elsker sådan noget🙂 Tror faktisk jeg vil prøve at gøre det samme.. Altså at gå ind på din blog hver uge og tage den samme udfordring op. Så må jeg ikke gå i sort fra nu af i en uge!😉

  21. Fed idé, Sofie🙂
    Med fare for at lyde alt for hippiefjollet, så kunne det også være en udfordring at give en fremmed et kompliment eller et kram.

  22. Fed idé! Har ikke selv nogon ideer lige nu, men jeg tror at der er andre der har nogle fede ideer🙂

    Hvor er det irriternde at folk skriver dumme kommentarer til dig! Hvis de er utilfredse kan de jo bare lade hver med at kommentere.

    Jeg synes du har en fed stil, og hvad fanden er der i vejen med h&m, det er jo en fed butik.
    Vi andre får også lidt inspiration, til hvad vi skal kigge efter fremover i h&m, så det er kun godt🙂
    Ha det godt, og jeg glæder mig til at se fremtidens udfordringer!🙂

  23. Hvor er det fed idé! Du har en super blog.
    Ved ikke om det kan lade sig gøre, men hvad med du ikke må have sort/hvidt tøj på?
    Fed idé med ny frisure hverdag, kunne være inspirerende (-:
    //Mille
    treschicforus.blogspoy.com

  24. Ditte Mehner Kristiansen

    HOLD NU KÆFT haters!!! Jeg elsker at vi ser en masse tøj fra H&M, Monki, Gina Tricot og andre billige highstreet-butikker her hos Sofie… Det er fandme da noget man kan relatere til, og har RÅD til, i forhold til alle andre modeblogs, der kun laver indlæg om dyrt designertøj fra 2000kr og opefter!

    Thumps up Sofie… Din blog er uden tvivl min yndlings blog af de faste jeg læser hver dag!🙂

  25. Johanes Palme

    Det kunne være sjovt, hvis du ikke måtte spille Curling, og drikke Glögg i weekenderne?

  26. Ved ikke ligefrem om det er en udfordring. Jeg bor også på Nørrebro og jeg mangler virkelig en omgang anmeldelser over alle de små fine butikker, der ligger i området. Fx. butikkerne i Elmegade.. Så det kunne da være en udfordring – anmeld alle de tøjbutikker, du har i dit nabolag😀

  27. Kanon idé:-) Det er skægt!
    Må lige tænke over hvilken udfordring der ville være sjovt..

  28. Meget smart idé. Det kunne vi alle vist lære noget af. Sort er altid den nemme løsning. Go for it🙂

  29. Hvad med en overraskelses uge?
    -Jeg tænker, ét indlæg om dagen om små hemmeligheder, der ikke krænker din person, men som måske er små sjovheder.
    Eller byt tøj uge. Du skal gå i en andens tøj i en uge (èn med en anden stil… du må have en veninde, der kan fylde den rolle ud🙂 )

    Elsker idéen, glæder mig til at følge eksperimentet!!

  30. En mulig udfordring kunne være at undlade at bruge make-up i en HEL uge – YIKES! Det kunne jeg godt tænke mig at udfordre mig selv med, for ved jo, at jeg har kunnet leve uden make up tidligere, da jeg først begyndte at bruge sådan noget som 18-19 årig…

    Bare rolig, vi ville nu stadig følge dig, du er helt sikkert skøn at skue både med og uden make-up…. 😉

  31. Hej Sofie🙂
    Jeg elsker din blog og tror helt klart det her bliver sjovt!!!🙂 Det kunne også være en udfordring at have forskellige frisurer hver dag, men der SKAL være en eller flere fletninger med.. Bare en idé🙂

    FED blog😉

  32. Kanon blog! jeg er begyndt at blive fast læser på din blog!🙂

    Du virker meget nede på jorden.

    Det kunne være fedt at lave udfordringerne med dig, ligesom Gitse siger. Men nu har jeg bare ekstremt meget sort tøj :s

    Pøj pøj med det😉

  33. fantastisk idé ! Det vil jeg glæde mig til at følge med i, måske skulle man endda prøve mig sig selv ?🙂

    Rock on, med din ultra fede blog!🙂

    tjek min, hvis du lyster🙂
    http://www.lostinawardrobe.blogspot.com

  34. Spændende spændende Sofie😀
    Der kunne også være en “gæt-udfordringen-uge”, hvor du har sat dig en udfordring for, som så på en måde skal fremgå i dine indlæg og så skal læserne gætte udfordringen😛 Her kunne det jo være ultimativt med en præmie, hvis en vil sponsorere sådan en😀

  35. Annika Lilja

    Super fed idé, Sofie(:
    GENIALT!
    hmm.
    – Junkfood i en uge.
    – Løbetræne alle ugens dage.
    – Ikke tage sminke på i en uge.
    – Intet fjernsyn i en uge.
    – Inete tøj shopperi i en uge.
    har mange idéer.

  36. Jeg dropper det med at prøve selv – har faktisk allerede lagt noget sort tøj frem til i morgen🙂 Men har jo heller ikke så meget tøj, vokser hele tiden fra det.. Svært at være teenager😉

  37. Måske at du slet ikke må gå i nogen form for tøj butik i en uge😀

  38. Jeg synes også, at det er en hel fantastisk idé – og jeg elsker din blog helt op til skyerne og tilbage igen! Føler mig helt som en afhængig, når jeg absolut skal tjekke den flere gange om dagen😉
    Jeg er helt vild med forslaget om, at man skal gætte, hvilken udfordring, du har i en pågældende uge…
    Efter at have læst alle kommentarer, har jeg desværre ikke selv nogen idéer – men ville alligevel lige fortælle dig, hvor skøn din blog er🙂

  39. Hvad med ingen offentlige transportmidler i en uge? Det ville være god motion, og det kunne måske gå hen og blive en god vane🙂

  40. Hej Sofie (:
    tusind tak for en fed blog og super cool ide! :b
    har en idé, hvad med at at du vælger et item fra din garderobe som du skal have på en hel uge. :b (kan godt være det lyder lidt nasty, men tænker ikke T-shirt eller underbukser, måske et farvet bælte, en hat eller et par sko) (: kunne være sjovt at se hvordan du kunne stile den sammme ting på syv forskellige måder (;

  41. Hmm, er jeg den eneste, som ikke opfattede den med H&M som en tilsvining? Eller måske er det bare, fordi samme person er “kendt” for ikke at skrive pænt herinde?

    Jeg synes nemlig, det er en spas blog denne her, men fandt altså udfordringen om ikke at gå i H&M-tøj en uge ret god, netop fordi Sofie er så glad for H&M😉

    • Jeg må hellere lige skynde mig at sige, at jeg også synes, at udfordringen med H&M var en rigtig fin idé, men Maria har tidligere skrevet negative kommentarer herinde (kan se hendes emailadresse), så derfor vidste jeg det var hende – og derfor skrev jeg også “igen og igen” for at I kunne se det var hende endnu en gang.

  42. Øv, hvor træls😦 Sådan nogle fjolser må altså godt holde sig væk med deres negative inputs.

    Men jeg studsede nok også mest over de andre læsere, der blev stødt. Kan sagtens forstå dig🙂

  43. Smart ide😉 Jeg ville have forfaerdeligt svaert ved at komme i toejet om morgenen hvis jeg ikke maatte tage H&M paa (hvilket maaske kunne vaere en undskyldning for at blive under dynen? Hmm..), saa kunne vaere en udfordring du kunne relatere til. Eller en hel uge hvor du styler jeans eller et andet item paa forskellige maade?🙂 Glaeder mig i hvert fald til at kigge med!
    Knus
    /Cathrine
    http://afashionstatement.wordpress.com

  44. En god udfordring kunne også være at du ikke må se dig selv i spejlet i en hel uge!!
    Svær udfordring- jeg ved det!! Men det kunne være sjovt, som modsvar til den idealdyrkelse unge og ikke mindst bloggere har;) Bliver lidt sværere at sminke sig!!

  45. Hej Sofie.
    Jeg ved godt, at du i forvejen har fået mange tilbagemeldinger for din blog, men jeg bliver nødt til også at fortælle dig, at jeg synes, at den er såååå sød! Jeg har aldrig rigtig, før for ca en måned siden, læst blogs fast, men da jeg opdagede din, kunne jeg simpelthen ikke lade vær med at følge med hver dag. Nu læser jeg også en del andre, men din er helt klart den mest personlige og inspirerende for folk som mig, på S.U, som alligevel gerne vil have fed stil.

    Keep up the good work!😉
    Amanda

  46. Tak tak tak for alle de gode idéer og alle de søde kommentarer! Selvom det er hørt før, så er det super motiverende for at fortsætte!😀

  47. Jeg misunder din kreativitet, Sofie!
    Det kunne også være sjovt, hvis du kun må gå i genbrugstøj i èn uge (hvis du har så meget genbrugstøj?)🙂

Skriv et svar

