Uheld for kun 50 kr.

Hæhæhæ… 😀 Kom forbi dette skilt hos sådan en mobil-butik den anden dag. Det er næsten ikke til at se, at de i første omgang lavede en stavefejl og diskret har rettet det, vel? 😛 Jeg fatter bare ikke, hvorfor de ikke lige bruger de 5 min. på at printe et par nye A4-sider – men ok, så havde jeg jo selvfølgelig ikke noget at more mig over…

10 responses to “Uheld for kun 50 kr.

  1. Åh, jeg elsker stavefejl! 😀

  2. HAHAHAHAHAHA! Ét bogstav kan bare ændre så meget! Læste på en anden blog én der havde set en annonce, hvor der stod ‘Råd søges til 7-årig sengevædder’. Det er bare … meningsforstyrrende på den sjoveste måde!

  3. HA HA, ja de burde da lige have printet nogle nye 😀

  4. Haha 🙂 Det er lige hvor jeg bor, og har grinet af det i et år! Det var dog endnu sjovere INDEN de opdagede fejlen 🙂

  5. Haha hvor fedt! 😀 Det er altså bare komisk sådan noget.
    http://www.boennen.wordpress.com

  6. Yderst elegant! 😉

  7. Haha! Genialt 🙂

  8. Ha ha !! Minder mig om skiltet jeg kom forbi ved skomageren i Bazar Vest (Århus)
    ” TILBUD CA. ½ PRIS”
    /susanne
    – Er helt vild med din hyggelige blog

  9. Hahahaha, nice! :-D.
    Fuck hvor nedern for dem! :-).

Skriv et svar

