Søndag morgen med solskin…

…tilbringes bedst på terrassen med lækker morgenmad og -juice:

Ahh… 😀 Nu står den på familiekomsammen og jeg er netop kommet i tøjet. Håber I har nydt søndagen!

Body: Monki, chinos: Gina Tricot, sko: Shoe Biz

7 responses to “Søndag morgen med solskin…

  1. Lækkert outfit!!!!
    Elsker dine chinos.
    Go’ søndag :o)))

    http://emmasille.blogspot.com/

  2. Fedt outfit! Jeg har også nogle chinos fra GT i samme farve, og de ligner dem helt vildt, men mine havde ikke bælte. Fuldte der bælte med til dine eler er det “dit eget”?
    Há en god søndag og familiekomsammen 🙂
    -Sarah
    http://www.boennen.wordpress.com

  3. Uhh, juicen ser lækker ud.. Lavede du dem med sådan en juice-maskine? 🙂

  4. mathildeswonderland

    Elsker dine chinos! hvor meget har du givet for dem?? (-:

    http://www.mathildeswonderland.wordpress.com

  5. Emma: Tak tak! 🙂

    Sarah: Tak! Jep, bæltet fulgte med.

    Lisa: Ja, det var også rigtig lækkert. Jep, min favorit er appelsin og gulerod. Prøvede også med æbler – kan ikke anbefales. 😉

    Mathilde: Æhh, jeg mener det var 200 kr. 🙂

  6. Super fine bukser! Hvordan er de i størrelsen? Lurer lidt på om jeg skal købe dem på webshoppen, men synes at der er ret stor forskel på GT buksestørrelser – jeg er 36 i ogle modeller og 38 i andre. Og så er jeg i øvrigt blevet stor fan af din blog, super hyggelig!

    • De er vist meget normale, tror jeg. Jeg har taget dem i en str. 38 som jeg plejer – kunne nok godt klemme mig i en str. 36, hvis det skulle være, men kan bedre lide, at de er lidt løse. 🙂

Skriv et svar

