“CopyCat Couture”

Man får virkelig lyst til at købe noget tøj med det mærke, ik’? 😀 Ikke desto mindre har jeg forelsket mig i denne kjole:

Jeg prøver virkelig at begrænse min shopping efter sidste måneds øjenåbner, så jeg siger til mig selv, at jeg ikke må købe den. Kan I ikke lige tale mig fra det? 😀 Den er jo både lidt 80’er grim og man vil kun få den brugt én gang, fordi den er så speciel, men alligevel bliver jeg ved med at tænke på den. Suk, altså.

Hvis du ikke kan stå imod og har finanserne i orden (ikke fordi den er dyr, men alligevel), så kan den findes på ebay her til ca. 38 pund + fragt. Og nu hvor du er i gang, så køb lige en med til mig, ik’? 😉

5 responses to ““CopyCat Couture”

  1. Jeg synes du er meget hård ved dig selv Sofie.. så slemt var det da heller ikke mht penge-forbruget! Du har jo trods alt fået et job.. 🙂

  2. Hvis det gør dig glad, synes jeg bestemt ikke kjolen er pæn – og det på trods af at jeg generelt synes du har en rigtig fin stil – så spar på finansernedenne her gang …:P

    Desuden kender jeg det kun alt for godt, og er sikker på at det ikke er det første “skal jeg købe, skal jeg ikke..”-dilemma i denne måned 😀

    • Haha, kan næsten også fornemme på fraværet af kommentarer, at den ikke falder i god jord! 😉 Jeg synes nu stadig den er vældig pæn med det rigtige tilbehør, men indtil nu har jeg heldigvis holdt mig i skindet (…og har fundet flere ting jeg ikke kan leve uden – suk!)

  3. haha, du skal ikke tage det så ilde at vi ikke kommentere : D Så grim er den heller ikke,
    personligt ikke noget jeg ville bruge penge på, men den kunne være rigtig fin – men med det rigtige tilbehør!

  4. Jeg ved ikke helt om jeg sunes den er pæn eller ej. Jeg tror ikke du ville bruge den så ofte, da den jo er lidt speciel, og den er altså også meget 80´er agtig. Du er jo heller ikke helt sikker på om du vil há den, og hvis du ikke er helt sikker så skal du ikke købe den (det siger min mor altid, klog kvinde ;)).
    jeg synes du skal spare pengene denne gang, og så vente til der er noget du er 100 % sikker på du vil bruge dine penge på.
    http://www.boennen.wordpress.com

Skriv et svar

