1. maj

Hvad sker der lige for efterårsvejret udenfor?! Det er da til at blive helt deprimeret over. Og hvad værre er, er, (manner, det ser underligt ud med de kommaer?!) at jeg ligger under dynen for nedrullede gardiner og har hovedpine – ihh!

Nu vi er ved efterårs-feeling, så kan jeg da lige vise jer et par ting fra Weekdays/Monkis AW-kollektion som jeg var forbi og kigge på under presseugen.

Buksedragt fra Weekday

Frakke fra Weekday

Støvler mv. fra Monki

Sjal/kappe/tæppe fra Weekday

Jeg ved ikke præcis, hvornår tingene kommer i butikkerne, men vil skyde på omkring august. Dog synes jeg, at jeg allerede så buksedragten i Weekday for et par dage siden, men ved ikke, om jeg tager fejl. Er helt vild med Weekdays ensfarvede, enkle items, og jeg kunne især godt tænke mig kappen. Og buksedragten, hvis det absolut skal være!

Det er lidt sjovt, det der med fotos fra diverse PR-bureauer – vi bloggere vælger (for det meste) allesammen noget forskelligt ud som vi fotograferer (formentlig det, der afspejler vores stil hver især), og på den måde undgår I læsere jo at glo på de samme 4 ting på alle blogs. Smart.😉

Nå, håber jeres 1. maj har været lidt mere spændende end min på trods af, at vejret ikke ligefrem er til bajere i Fælledparken. God lørdag!

18 responses to “1. maj

  1. buksedragten er kommet i butikkerne! jeg så den i torsdags, og mener den kostede 500 kr? eller så var det 700 kr? men jeg kan ikke helt huske det😀

    du må have en god 1. maj. jeg vil smutte til min fætters konfirmation :b

  2. Buksedragten er så fed!

    God bedring!

  3. Det er virkelig noget deprimerende lorte vejr lige nu! Det skal bare blive bedre inden den 28. maj (har sidste skoledag, og det er en havefest – SHIT hvis det regner!). Jeg kan også rigtig godt lide kappen, der er bare et eller andet over den🙂
    http://www.boennen.wordpress.com

  4. Yes, buksedragten er allerede i butikkerne og findes også i grå.🙂 Undertegnede her ligner desværre en forvokset baby i den.. Øv!

  5. Kappen er jeg forelsket i! Kender du en pris på den?

  6. Cphlamb: Jeg mener det var 500 bobs.

    Anna: Ja, den er så! Og tak – det går heldigvis lidt bedre allerede.🙂

    Boennen: Vi krydser fingre!

    Karen: Nå, jeg så slet ikke den grå udgave. Men flot er den i hvert fald – når den hænger på en bøjle i det mindste.😉

    Katrine: Ja, også mig! Kender desværre ikke prisen.

  7. Louise Sophie

    Der er ikke noget vejr, som er for dårligt til, at man kan drikke i fælledparken😉 Jeg er lige kommet hjem derfra, og det regnede ikke én eneste gang😀

  8. Jeg har været i Fælledparken, og vejret er sleeeeet ikke så galt!!

  9. Jeg glæder mig til frakken og jeg var positivt overrasket over materialet – elsker, at den er lidt á la MaxMara.

    xx,
    dagmar

  10. Hej Sofie!
    Først vil jeg gerne sige at jeg læser din blog hver gang der kommer et nyt anlæg (men har aldrig skrevet en kommentar før), og kan godt lide din stil og den måde du skriver på! Og så hjælper det mig med at forbedre min forståelse af dansk fashion (jeg er franskmand)…sikke en dårlig undskyldning for at læse din blog🙂
    Og jeg så dig tilfældigvist i morges i H&M i Frederiksberg centret, det er sjovt som det føles at man har set en stjerne pga jeg kender dig kun via Internettet!
    Det var bare det jeg ville sige…Nu fortsætter jeg min tavs læsning af din blog, og ønsker dig en fortsat god weekend.
    * Lulu *

    • Hej Lulu. Hvor er det bare en sød kommentar! Dejligt at jeg kan give dig lidt tips om den danske mode – dit dansk er da ellers ret godt, hvis du er franskmand.😉 Hehe, det er altså sjovt, når man bliver genkendt – sommetider kan jeg godt se, at folk lige kigger en ekstra gang, men halvdelen af gangene kan det jo godt bare være fordi jeg har spinat i tænderne.😀 Hvis du ser mig en anden gang, så må du endelig hilse, hvis du har lyst. Også en god weekend til dig!

  11. Jeg dumpede første gang ind på din blog i går, læste opskrifterne og lidt af hvert og tænkte: “Nå ja Hannah, du kan snart ikke have flere favoritblogge.” Og så daffede jeg videre på blog-rundfart. Men her til morgen måtte jeg konstaterer, at Sofiesblog har fået en fast læser mere. Og ja, jeg har slugt hvert indlæg helt tilbage til den spæde start i november… (Right?) Og bestilt en OSIS+ Dust it mattifying powder…🙂 For mit hår ligner en høstak!

    • Hahaha, hvor er du sød! Tænk at du har gidet at læse det hele – starten er vist ellers så spændende.😉 Men sejt du har læst det hele. Velkommen til som fast læser – jeg sætter pris på hver og en af jer!

  12. Ej den buksedragt er jo så fin! Håber virkelig den allerede er i butikkerne, bliver student til sommer og hvor ville den bare matche min hue perfekt!

    • Efter sigende skulle den jo allerede være i butikkerne nu!🙂 Jeg holdt mig tilbage pga. mit forbrug (!), men også fordi den lignede en, der lynhurtigt blev krøllet – og det harmonerer bare ikke med mig og tøjkrise.

  13. Nej okay, det kan jeg godt se er et problem. Også fordi mit tøj 70% af tiden ligger på gulvet!

  14. Skoene er ret seje! Og frakken ligner jo den nye, du lige har købt..🙂

  15. Jeg er helt vild med buksedragten!

Skriv et svar

