Så skete det igen!

På trods af øjenåbneren om mit forbrug faldt jeg i går i igen. Det var hos Røde Kors på Nørrebrogade, og når der kun er ét styk af tingen, så er man jo nødt til at slå til – det giver vel sig selv? 😀 Derfor kom jeg hjem med denne frakke i noget ruskinds-agtigt materiale:

Jakke: Genbrug, chinos: H&M, sko: Shoe Biz, net: Weekday

Den er lidt speciel, idet den er så lang, men jeg synes altså, at den er rigtig fin. Den minder mig om Stephanie fra Anywhos Kobra-frakke, og jeg har da også tænkt mig at lure lidt på hende for at finde inspiration til stylingen.

(Fotos fra anywho)

Hvad synes I om den – altså min jakke? Fungerer det at den er så lang eller er den helt håbløs?

17 responses to “Så skete det igen!

  1. Hej.

    Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, jeg håber du vil svare på.

    Er en grå klassisk blazer ved at være kedelig at se på? :s

    Og hvordan ville du style en grå blazer?

    🙂

  2. Det er virkelig et godt køb! Det er skide flot! 🙂

  3. Maria: Det kommer jo an på, hvad man er til! 🙂 Jeg har en, men bruger den ikke så meget længere. Prøv at søge på blazer her på bloggen, så kommer der en masse fotos frem, hvor jeg har en blazer på – så kan du jo bare skifte farverne ud, så det passer med grå. Good luck!

    Sofie B: Ja, ik’? Tror også jeg bliver helt glad for den. Men I blev sgu så stille lige pludselig, så måske er vi to de eneste, der synes det! 😉

  4. Den er vildt fin Sofie!

  5. hvor er den flot!
    elsker det sidste af billederne:)

  6. Ihh altså Sofie. Den er sgu da fed!

    Stilheden skyldes nok mest at det er helligdag og fredag aften. Så kom mit kedelige gen frem ved at kommentere så sent…

  7. Hmmm, det er svært 😛 synes ikke helt den fungerer – hvis den var lidt løsere tror jeg jeg ville synes bedre om den 🙂 men det er jo en smagssag.

  8. Pyyh, så skete der lidt! 😉

    Tak for alle kommentarerne – jeg er også glad for den!

    Malene: Hæhæ, jeg du er altså ikke den eneste. Man er jo ikke 16 længere! (Goood, jeg lyder old!!)

    Katrine: Hehe, helt ok. 😉

  9. Den er lidt svær. Kan egentligt meget godt lide den – især farven, syntes jeg er enorm pæn. Men som Kathrine siger, ville jeg nok også bedre kunne lide den, hvis den var lidt løsere.

    Men hvis du bare fyrer samme smil af som på det sidste billede, vil du se fantastisk ud ligegyldigt hvad du har på dig! 😀

    • Hæhæ, det er altså sjovt, at I godt kan lide det sidste billede – synes selv jeg ser lidt tumpet ud! 😀

      Ja, kan godt se hvad du mener med “løsheden” – tror måske billedet snyder lidt, for den er nemlig ret løs i virkeligheden. 🙂

  10. Personligt synes jeg, at der er et efterårs-feel over den, så jeg ville vente med at bruge den.

    Men flot, det er den 😉

  11. Altså dig og dine Røde Kors kup!
    Hvor er det du finder de bedste af butikkerne? Også Kirkens Korshær?

    • Ja, det er helt utroligt, hva’? 😉 Faktisk gælder det bare om at gå ind i alle de elendige genbrugsbutikker som andre ikke allerede har hapset alt det gode fra – og så ikke lade sig afskrække af alle de gustne ting. Denne her ligger på Nørrebrogade – men der er langt i mellem de gode fund!

  12. hvad farve er de sko i virkeligheden?

  13. Nice! Fantastisk jakke 🙂

Skriv et svar

