Min tirsdag aften…

…bestod af virkelig lækker mad, fodbad og ny neglelak – fusserne skulle jo gerne blive forårsklar! 🙂

(ok, jeg har lidt problemer med at lave en glidende overgang mellem tæer og chorizopølse – den må I undvære! ;))

I Netto i denne uge har de en hel chorizopølse på tilbud, så sådan en købte jeg, stegte nogle skiver og serverede med tortellini, tomatsovs og friskrevet parmesan samt brød med hvidløg/persillesmør. Virkelig lækkert!

Min kæreste havde efterladt noget is i fryseren – det skal man altså ikke gøre her i huset! 😀 Haps, det var godt!

10 responses to “Min tirsdag aften…

  1. hvor ser det lækkert ud – det hele!

    🙂

  2. årh det ser virkelig lækkert ud! 😀

  3. Louise Sophie

    Jeg vil gerne have en mere deltaljeret opskrift, hvis du gider lave det? 😀 er en klovn til mad!

  4. Hvor er neglelakken fra? 🙂 Den er rigtig fin!!

  5. Ser lækkert ud, og det er en rigtig fin neglelak 🙂
    http://www.boennen.wordpress.com

  6. Louise Sophie: Hehe, det er nu ikke så svært. 😉 Hak 1 løg og 1 fed hvidløg, svits det hurtigt i en gryde, tilsæt 1 dåse hakkede tomater og lad det simre. Kog pastaen, skær chorizoen i tynde skiver, steg skiverne i lidt olie. Server pastaen med tomatsovsens, friskrevet parmesan og de stegte chorizoskiver. 🙂

    Simone: Åh ja, det glemte jeg. H&M! 😉

  7. Ej MUMS siger jeg bare !

  8. Ej hvor ser det bare godt ud – jeg fik også sæsonens første jordbær i dag – mmm sommer!

  9. Hej Sofie,
    lækker aftensmad du har fået – i dag har jeg lavet dine nuggets, og de var en succes, mange tak for opskriften 😀

Skriv et svar

