Det er vel Nørrebro…

…hvilket betyder røde kampråb og brosten i baggrunden! 😀 Haha, det havde jeg altså ikke lige set inden billedet blev taget. 😉

Jakke: Topshop, cardigan, H&M, chinos: Gina Tricot, sko: Shoe Biz

Og så skal jeg endnu en gang beklage de tekniske problemer, der er/har været med at gå ind på bloggen via sofiesblog.dk – sofiesblog.wordpress.com kan I stadig bruge uden problemer. Jeg regner stærkt med, at alt vil fungere upåklageligt i morgen. 🙂

12 responses to “Det er vel Nørrebro…

  1. Elsker hele outfittet. Det ser behageligt og hyggeligt ud, men samtidig er det stilet.
    Jeg synes det er vildt fedt med brostene og graffitien i baggrunden!
    http://www.boennen.wordpress.com

  2. Lækkert outfit!!!
    Elsker bukserne, hvornår er de købt? :o)))

    http://emmasille.blogspot.com/

  3. Boennen: Tak! Ja, det er meget stille og roligt – outfittet altså, ikke baggrunden. 😉

    Emma: De er faktisk købt fornylig – tror det var i sidste uge!

  4. hvor og hvornår har du købt jakken?
    leder med lys og lygte efter nogen i den stil men har indtil nu ikke haft heldet med mig.
    Tak for en hyggeligt blog som jeg dagligt læser

  5. Hvor er din blog bare fin.
    Helt sikkert fast læser frem over.

    Kig meget gerne forbi
    http://www.sophy-lou.blogspot.com

  6. Super skæg baggrund – især den ene lille brosten – kunne være sjovt hvis bunken af brosten blev større for hvert billede 🙂

  7. Fedt outfit – og saa elsker jeg detaljen med blonde sokkerne 🙂
    /Cathrine

  8. Ih, hvor er den jakke bare flot!
    – Ved du om den stadig kan fås, og evt. hvorhenne?
    Dejlig blog du har
    Venlig hilsen Maria

  9. De sko er så flotte! 🙂

  10. Jakken er super flot. Prøvede en lædderjakke i H&M men var ikke helt sp vild med den :/ Måske skulle jeg lige løbe forbi Topshop 🙂

    Bukurije
    http://liloemini.blogspot.com

Skriv et svar

