Man kan da heller ikke gå i fred…

Puha, livet som world-known fashion blogger er virkelig hårdt!😀 Haha!

Da jeg var på loppemarked i går blev jeg spottet af Alt for Damerne, og selvom billedet ikke er jordens bedste af mig, så synes jeg lige, at I skulle se det:

Hat: Genbrug, tørklæde og jakke: H&M, kjole: Asos, taske Topshop, sko: Vagabond

16 responses to “Man kan da heller ikke gå i fred…

  1. Det er hårdt at være kendt var ;-D. Fedt at du lige blev spottet af Alt for Damerne, hæhæ.
    Ha det godt, og keep up the good work🙂

  2. Du er da pludselig sprunget ud i at gå med hat, hva?🙂 Det passer virkelig godt til dig!

  3. Bønnen: Ja, livet som kendis er så uendeligt hårdt for mig.😉

    Lasse: Tak, hvor er du sød! Jeg købte jo de to hatte den anden dag, og så var der jo ikke andet for end at bruge dem.😀

  4. Enten stoppede de dig fordi de kunne kende dig fra din blog eller også faldt de for dit look – anyway er det vist hvad man kalder en win-win🙂

  5. Tror det er 5. indlæg hvor du fortæller om hvor kendt du er!! Sorry, er ikke fast læser og kender dig ikke, men skru lige ned for charmen, så pæn er hverken du eller din blog heller ikke!!

  6. Hej Sofie. Ang. Marias indlæg så fik jeg bare lige sådan en lyst til at sige, at jeg i hvert fald ikke opfatter dig/din blog sådan. Keep up the good work🙂

  7. Hej Sofie!
    Jeg ville bare lige sige (ligesom Tania), at sådan har jeg aldrig nogensinde set på din blog! Synes tværtimod den er yderst charmerende, sjov og så har du jo bare en virkelig fed og personlig stil! – Og ja, Maria er nok ikke lige den allerskarpeste til at spotte ironien (selvom den er ganske tydelig!).
    Men jeg nyder virkelig at læse din blog, som rent faktisk er en af mine yndlings, hihi!
    // Mette

  8. Tania og Mette: TAK, hvor er I altså søde! Man må vel næsten forvente sådan nogle sure opstød som Marias, når man stikker næsen frem, men det er godt, at der i det mindste er nogen, der fatter ironien.😉 Fedt at I gider at følge med – og at I gider at kommentere!🙂

  9. Fnis😀 Saadan nogle kommentarer kommer man uheldigvis ikke udenom. Jeg har ogsaa haft et par stykker der var knapt saa skarpe😉
    Keep up an amazing blog. Jeg synes at det er super fedt at du giver dig selv 100% (hvis man kan sige det saadan?). Og saa laver du noget yderst yderst yderst laekkert mad. Mums.
    Knus
    /Cathrine🙂
    http://afashionstatement.wordpress.com

  10. Jammen jeg så dig da på loppen!? Op til flere gange endda🙂

  11. Hej Sofie..

    Hvilke loppemarkeder vil du foreslå i Københavnsområdet eller nordpå? Jeg står og skal sælge ud, men ved ikke, hvor der kommer flest fashionistaer??
    Vh Stine

    • Hej Stine! Nu har jeg faktisk ikke været på så mange – har tidligere været i Gentofte og Lyngby, og så i Søllerød/Holte sidste søndag. Min indtryk er klart. at sidstnævnte er der, hvor der kommer flest, hvis man gerne vil sælge sit tøj. Prøv evt. at spørge Camilla og Mille fra Whynotblog – de har ofte en stand derude og tror de er glade for det.🙂

  12. Hej (:

    Jeg er på jagt efter en maxi kjole, og synes din fra asos er virkelig flot, men kan ikke rigtigt finde den. så jeg tænkte på om du evt gad se om du kunne finde et link til den? det er lidt lettere at finde den, når man ved hvordan den ser ud på billedet der inde (:

    //Malene

Skriv et svar

