Loppefund

Hat: Genbrug (Jagtvej 199), t-shirt: Genbrug (COS), sko: Genbrug

Så får I mine loppefund at se!🙂 Hatten købte jeg lørdag i genbrugsbutikken Jagtvej 199, mens både t-shirt og støvler røg med hjem fra loppemarkedet i går til hhv. 30 og 45 kr. Kup!

Faktisk har I allerede set et andet af mine køb fra genbrugsen, nemlig den brunlige hat, jeg havde på i går. De har en hel masse hatte som alle koster 100 kr.

Desværre er jeg udstyret med noget af et æggehoved, så jeg har altid svært ved at passe hatte. Damen i Jagtvej 199 gav mig (desværre) ret: “Ej, den er altså for lille til dig – du må virkelig have et stort hoved!!” Tak for det!😀

Men det er sgu da altid noget, at de er ærlige for en gangs skyld – det sker for sjældent med de der ekspedienter… Og den røg jo med hjem alligevel!😉

11 responses to “Loppefund

  1. hvor ser du fin ud! og sikke nogle lækre fund🙂

  2. er skoene fra holte?
    Haha havde også fødderne i dem, hvis det er dem?😉

  3. Kan faktisk godt lide at den sidder højt på hovedet – stort hoved eller ej🙂

  4. Camilla: Tak – er også glad for alle tingene!😀

    Cathrine: Jeps!😉 Så er det sgu nok derfor de lugter så underligt…😛

    Stress: Ja, det er også meningen, men hvis jeg går ude i blæsten, så flyver den altså af.😉

  5. Fine billeder. Sjovt med skoene – dem stod jeg også og kiggede på🙂 Gode køb.

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  6. Vildt lækker outfit!

  7. Haha æggehoved, ej det er altså ikke noget man lægger mærke til, og hatten er fed og du er smuk uanset hvad, æggehoved eller ej, det er nogle fede ting.
    http://www.boennen.wordpress.com

  8. Ihhh Sofie, du ser da altid så fin ud! Den hat klæder dig virkelig godt🙂 Har også selv et kæmpe hoved, så ved godt hvordan det er, det der med aldrig at finde hatte i genbrugs’er. Havde folk bare ingen hjerne i gamle dage eller hvad?😉
    i hvert fald rigtig fine fund!

  9. hahah ja beklager😉

  10. Fine fund! Har du selv sat blusen sådan, altså det draperede look – og i så fald hvordan?🙂

Skriv et svar

