Jeg elsker de der søndage…

…hvor man står (forholdvist) tidligt op, man har ikke tømmermænd og solen skinner. Ahh… Det betød i dag loppemarkedsrundfart (inkl. tvangsindlagt kæreste), isspisning og gåtur ved havnen – og det så sådan her ud:

Jeg fik købt et par enkelte ting på loppemarkedet i Holte/Søllerød (?), hilst på de søde whynotblog-piger, set jordens største is indeholdende 3 kugler is, 2 flødeboller og en hel masse softice – min kæreste kunne heller ikke spise den op! Jeg holdt mig til en lidt mindre model med 2 kugler og guf…

Håber jeres søndag har været mindst lige så god som min!🙂

4 responses to “Jeg elsker de der søndage…

  1. Arh hvor ser det hyggeligt ud😀 Elsker også de dage! Hurra for ikke at have tømmermænd når resten af huset har det, haha! Har været sådan en der henter cola til de tømmermandsramte stakler hele dagen og helt vildt overskudsagtig gået lang tur med hunden og nu videre til aftensmaden. Skal faktisk prøve mexicanske burgere inspireret af dig😉 Spændende!

  2. Du har da bare formået at komme de helt rigtige steder !
    Holte loppemarkede – Tjek !
    Lydolphs is – Tjek
    Havnen – Tjek

    Din dag ser super god ud ! Og det samme gør din blog🙂
    Knus Jose
    http://www.lostinawardrobe.blogspot.com

  3. Fniiis,hvis det er den største is… så skulle du ta’ forbi havnen i Roskilde – der sælger de noget der hedder en Danmarks-is med 25kugler, softice, flødeboller usw. – ved ik, om der er salg i sån en krabat, men den har været på skiltet i flere år!!!
    Glæder mig til at se hvad du fandt på loppen🙂
    ❤ nete

  4. Du må endelig komme ned på holte loppemarked på søndag🙂 der står jeg med bod!
    aaah, kender intet som lydolph’s is. love love love.
    – super fed blog, tjekker hver dag, for noget inspiration.

Skriv et svar

