Hørt i baren…

…på KUA i går. (Ok, jeg tør ikke love, at det foregik heeelt sådan, da jeg havde indtaget en hel del alkohol, men essensen fremgår i hvert fald.)

Mig: “To øl, tak.”

Bartender-pige: “Så gerne. Hey, er du ikke Sofie fra Sofiesblog? Vi har haft om blogs i skolen – min lærer haaaader blogs, men hun synes din er så charmerende! Vil du ikke have et shot?”

Mig: “Tihi! (…og bliver helt forlegen) Øhh… Jo tak!” 😀

Så hej-hej til KUA-lærer (hedder det det? Eller er det lige som man ikke må sige at man går i en “klasse”? Halloooo, det hedder lissom hold!) og eventuelle KUA-elever som skal trækkes med at sidde og læse om lille mig! 😛

Desværre fik jeg ikke taget et billede af aftenens outfit, men det er måske også godt det samme, for jeg endte sgu med at tage den hvide draperede kjole på igen! 😀 Til gengæld kan I få lov at se, hvordan jeg ser ud lige nu:

Jeg ser godt ud, ik’? 😀 Tømmermænd? Ooooork nej da! 😀


12 responses to “Hørt i baren…

  1. Ha ha. Du forstår at bringe smilet frem med dine sjove indlæg!

  2. Haha det er så sjovt det der:) Du ser nu stadig fin ud, på trods af tømmermænd!
    /Louise

  3. Haha, jeg ser også sådan ud i dag! 😀

  4. … Det er dét der andre blogs mangler ! Selvironi !… Fantastisk – og god bedring hvis du har ondt i håret 🙂

  5. Louise x2: Det er jeg glad for! 😉

    Tenna: Det er altså også et look der fungerer! 😛

    Stine: Sikke en dejlig kommentar! Tusind tak! Og du kan fandme tro, at håret gør nas! 😉

  6. Hehe, jeg havde samme look i morges, men blev helbred ved en brunch i solen på Maddies og har nu fået fregner på næsen – jubiii elsker foråret

  7. Hej Sofie

    Det er vist mig, der er læreren. Haha. Sjovt.
    Jeg synes din blog er rigtig fin, og du har en fin tone i måden du skriver. Så fik jeg også lige smidt en rigtig fru lærer-kommentar.

    Louise

  8. Men jeg tror i øvrigt ikke jeg har sagt, at jeg hader blogs… jeg har jo fx selv én.

  9. Haha, hvor sjovt! 😀 What are the odds?? Tak for rosen! Men jeg mener altså helt bestemt, at pigen sagde, at læreren hadede blogs, så måske har det ikke været dig. Bartender-pige, kan du ikke også lige give dit besyv med her? 😛

  10. Jeg har måske sagt noget halvsarkastisk om (mode)blogs generelt. Det ku ligne mig.

    Eller måske er der hele to undervisere på kua, som har inddraget din blog i undervisningen!

    Under alle omstændigheder er dette indlæg og tilhørende kommentarspor efterhånden blevet lidt meta med meta på, hehe.

  11. Det er altså fantastisk dejligt med en blog med en pige, som lægger billeder ud af sig selv i sin værste tilstand – dem mangler der for alvor nogle af. Fantastisk, Sofie 🙂
    Også selvom du ikke ser helt håbløs ud!

    • Det er altså også fantastisk dejligt med sådan nogle søde kommentarer! 😀 Og jo – jeg ser altså håbløs ud, men tak fordi du prøvede. 😉

Skriv et svar

