Fotostorm fra min lørdag

Som I nok kan se, så kvikkede jeg lidt op som dagen skred frem!😀 Jeg snuppede et bad, og cyklede forbi genbrugsbutikken Jagtvej 199. De var faktisk ved at lukke, men meget sød dame holdt længere åbent – dejligt! Det er sgu noget andet end min oplevelse med Røde Kors… Jeg fik derfor også mulighed for at købe lidt, og sørme om der ikke røg hele tre ting med hjem – det går da virkelig ikke…

Mojito’en er altså uden alkohol, hvis I undrer jer – får helt kvalme bare ved tanken om rom!😛

Vejret er jo helt formidabelt i dag, og jeg tror, at jeg vil smutte ud på terrassen igen. Ved I forresten, om der bliver afholdt nogle gode loppemarkeder i København eller omegn i morgen? Kender godt markedskalenderen, men der kan man jo ikke se om de er gode.😉

Nyd lørdagen!

23 responses to “Fotostorm fra min lørdag

  1. Søllerød/Holte Loppemarked er næsten altid en vinder.
    Jeg synes der er begyndt at komme rigtig meget tøj der, og det er altså ikke det hele der bare er 70 år gamle damer der sælger ud af deres aflagte tøj.
    Sidste søndag fandt jeg både et par levis-shorts til en 10’er og et ubrugt halstørklæde til en 50’er!
    Vis du ikke helt ved hvor det ligger, er jeg ret sikker på at du bare kan google det:)

  2. hvor er læderjakken fra? (;

  3. Hej Sofie:)
    Hvad har du puttet i den mojito?

  4. Nææ hvor hyggeligt – så var det dig, jeg så ved genbrugsbutikken på Jagtvejen, hvor jeg købte tre fine skjorter og den smukkeste cremefarvede blazer i går. Næste gang hilser jeg lige🙂 tak for en dejlig blog

  5. Marianne: Jeg tror faktisk, at jeg har været der engang for år tilbage. Klart en mulighed.🙂

    Karoline: Det lyder godt! Så vidt jeg husker er det også der, whytnotblog-pigerne huserer.🙂

    Anne-Sofie: Åh ja, jeg har jo ikke fået skrevet info på. Læderjakken er fra Topshop. (…og bukserne er fra Monki, tasken fra Topshop, skoene fra Vagabond og solbrillerne fra H&M.)

    Astrid: Man kan sgu da heller ikke lave noget uden at skulle komme med en opskrift!😉 Haha! Ej, jeg har puttet mørkt rørsukker (lyst kan også bruges), en halv lime i både samt mynteblade og mortet det lidt, og så har jeg tilsat knust is og toppet med danskvand.🙂 Mojito er min yndlings-drink, og hvis det skal være med alkohol, så putter du selvfølgelig bare et skvæt rom i.

    Laura: Ej, hvor sjovt! Altså du var ikke inde i butikken i dag, vel? Jeg får sgu snart paranoia over om folk kan genkende mig!😀 Livet er hårdt som world-known fashion blogger, haha!😉 Ej, du må endelig hilse, hvis der bliver en næste gang.🙂

  6. Jeg hilser næste gang – nej gik bare forbi da du stod og fotograferede. Og ja det må være sært at være et kendt ansigt lige pludselig🙂

  7. Jeg skal snart både til gentofte/charlottenlund og holte loppemarked. Bor meget tæt på og har hørt at det er godt. Jeg var det også i dag i Vig, men det er langt fra København (mit sommerhus). Det må være underligt at blive kendt på at være blogger, men der er underligere ting (hvis man kan sige det😉 som man kan blive kendt på.
    Ha en god weekend.

    http://www.boennen.wordpress.com

  8. Remisen ved trianglen holder tøjmarked søndag 10-16 det er godt!

  9. Hej Sofie.

    Vil lige høre, hvor du har fået den isknuser henne? leder nemlig præcis efter sådan en dims😉

  10. kan det passe at billederne på trappen er fra rådmandsgade??

  11. Uh Sofie hvor er de bukser altså bare dejlige og forresten super fed blog du har, har fulgt dig i lang tid, men har bare ikke rigtig fået taget mig sammen til at fortælle dig, hvor god og spændende din blog og dit liv er, så bare forsæt med være dig selv🙂 smil, Hilsner fra Sofie

  12. Kan stadig rigtig godt lide de tofarvede bukser😀
    Åh, ville nogle gange ønske jeg boede i København eller Århus, vi har bare ikke nok butikker i Randers!😉

  13. Virkelig fede bukser! hvor meget kostede de? (:

  14. Louise Sophie

    Hvornår viser du, hvad du købte i butikken?🙂

Skriv et svar

