Nye hårprodukter

Måske var der nogen af jer der så, at Visti fra billigvoks.dk skrev til mig efter min frisør-fadæse for at tilbyde mig nogle hårprodukter. Da jeg alligevel var løbet tør, og faktisk havde kigget på nogle af de produkter de fører, så slog jeg til. Forinden sikrede jeg mig selvfølgelig lige, hvad de forventede til gengæld, og de forstod sagtens, at jeg ikke gad skrive side og op side ned om deres produkter, og så får man jo bare mere lyst til at rose dem! 😛

Så her til morgen har jeg altså været i gang… De to shampooer fra Schwartzkopf virker meget gode, men jeg er sådan en, der altid bare har brugt Matas’ de stribede, så hvad ved jeg! 😀 Fudge’n synes jeg ikke rigtig, jeg kan mærke den store forskel med, men jeg har til gengæld kun ros tilovers for OSIS Dust it! Det var nemlig også den, jeg havde kig på.

Det fungerer som en hårpudder, der gør håret mere voluminøst (hedder det det?!) – lige hvad mit flade, skandinaviske hår har brug for! Man tørrer håret, drysser lidt pulver i, og vips, så har man sgu fylde for alle pengene! 😀

In the making…

…jæææh, højt hår!

Den tror jeg i hvert fald, jeg bliver rigtig glad for! Den vil jeg godt anbefale videre. 🙂 De andre produkter har jeg ikke prøvet endnu (der er trods alt grænser for, hvor meget man kan smaske i håret på én gang! :D)

Og så fik I lige et sneakpeak på dagens outfit – regner med at vende tilbage med det hele senere. 😉

9 responses to “Nye hårprodukter

  1. Dust it er ynglings produkt.. det bliver du helt sikkert rigtig glad for!!!

  2. Jeg er ogstå STOR fan af Dust It, forstår slet ikke hvordan jeg har kunnet leve uden!

  3. Åh, hvor fantastisk med en anbefaling til et godt produkt til flat, slasket, skandinavisk hår – for det er hvad jeg lider af. Dust it er hermed på vej hjem til mig med posten 😀 Kan slet ikke vente med at prøve det.

  4. Det er dælme smart!

  5. SUuper nice. jeg har længe været kendt til “Dust it”, men har ikke rigtig fået købt en flaske :/

    Bukurije
    http://liloemini.blogspot.com

  6. ——^ MINUS Været 😀

  7. Ih, jeg elsker også “dust it” den er fast inventar i min hårprodukts-samling..

  8. Din blog er virkelig inspirerende! Jeg har netop bestilt Dust it – var heldig at finde den nedsat fra 139 kroner til 49 kroner på http://www.e-voks.dk/. Jeg er spændt på at modtage produktet – det virker til at det er et hit hos mange af dine læsere (:

    Julie

  9. Hej Julie
    Det er rigtigt, at e-voks har en skarp pris på dust-it for tiden. Vi ligger 20kr over hans pris. Til gengæld, har du mulighed for at få en gratis hårkur (værdi 69,-) med i pakken, når du bestiller hos os, hvis du får pakken leveret til dit arbejde, din skole eller døgnposten.
    Desuden er vi også sjovere, sødere og har langt bedre service end e-voks 😉

Skriv et svar

