Ny cowboyjakke og draperet kjole

Jakke, kjole, strømper: H&M, sko: Shoe Biz (surprise!)

Nu prøvede jeg for en gangs skyld at gå væk fra den dødssyge røde murstensvæg, men resultatet er ikke bedre, vel?😀 Flotte havemøbler – ahem…

Jeg er gået all in på H&M i dag for en gangs skyld! Jakken købte jeg den anden dag på tilbud til kun 100 kr! (!) Der var masser af dem derinde, da jeg var der, så måske kan I være heldige.🙂 Jeg synes i hvert fald, at den er rigtig fin.

Kjolen er faktisk en helt plain t-shirt i str. 42. Men hvor kommer draperingen så fra, tænker I måske. Hvis I lover ikke at sige det til nogen, så kan jeg afsløre, at jeg har sat en mad-elastik på indersiden!😉 Haha!

Nu skal jeg til at gøre mig klar – skal til fest med Paradise-tema. Gys…

12 responses to “Ny cowboyjakke og draperet kjole

  1. Godt at se at FANDT vej hjem🙂

    du ser rigtig fin ud..

  2. Dét vil jeg altså gerne lige se en guide på😀

  3. Hvilken H&M?🙂

  4. Mie: Ja, trods alt!😉 Haha!

    Lena: Haha, det er så nemt, at man næsten ikke kan lave en guide på det!😛 Men kan måske lige vise, hvad jeg har gjort.

    C: Åh ja, det mangler jo selvfølgelig lige. Det var i Galleri K.🙂

  5. Så fint!🙂 Denimjakken har en perfekt længde.. Smart trick med elastikken..😉

  6. Hvilket H&M mærke er det?

  7. Sofie: Ja, ik’?😉

    Mette: Uhj, godt spørgsmål. mærket er sådan lidt rosa-agtigt, men jeg synes ikke, at der står Trend nogen steder.

  8. JA, det må du meget gerne!🙂

  9. Hej Sofie. First – fed, fed blog🙂 For det andet – har før læst hvor du har købt skoene (tror jeg?) men kan ikke finde det igen. Har set dem på smartgirl, men hvis man kunne undgå fragt ville det være fint😉

    • Ja, der er også nogen der spørger hver eneste gang, jeg har dem på, så det er meget muligt, at du har set det før.😉 De er købt i Invasion til 499 kr. Ved desværre ikke noget med webshops.

  10. Det ser fint ud.
    Nicklas gjorde det samme her – bare med en sikkerhedsnål – det holder jo også ret godt.

Skriv et svar

