Tofarvet

Blazer: Only, top: Monki, jeans: Monki, sko: H&M

Å-åh, jeg anede ikke, at der var startet udsalg, men jeg skal da lige love, at jeg fandt ud af det! Sikke mange fine ting, jeg fik købt i går. Blandt andet disse tofarvede jeans – ved ikke, om de ligefrem er pæne, men de er da meget sjove!😀

Skal nok vise flere af mine køb senere, men indtil da kan I se dem både forfra og bagfra (hvilket giver min bagside debut på bloggen – tror dog ikke, det er noget jeg kommer til at gøre så meget i fremover.😉 )

13 responses to “Tofarvet

  1. De er rigtig skægge – på den gode måde🙂

    /Anna – infashionwetrustblog.blogspot.com

  2. Super fede to-farvede jeans!!

  3. Ej hvor er de bare fede^^ God stil dér;)

  4. Rigtig fede bukser. Må man spørger hvor de er fra?

  5. Anna: Ja, ik?😉 Tror vi har det på samme måde med dem – det er jo ikke, de smukkeste bukser nogensinde, men de er meget sjove.

    Georgina: Tak!

    Maiken: Endnu en gang tak!😉

    Marie: Ja, hvis du ikke vil læse der i indlægget, hvor det allerede står (😛 ), så kan jeg oplyse, at de er fra Monki og kostede 175 kr. på tilbud.😉

  6. Virkelig fede bukser : D Er skoene nogen du har købt her fornylig?

  7. Det har jeg aldrig set før… Sejt😉

    http://www.gitse.blogspot.com

  8. Så fin blazer🙂
    Hvor er den fra, og hvornår har du købt den?🙂

  9. jeg læser trofast din blog, men jeg er lidt træt af den røde mur. du ser dog, skøn ud her.

  10. Nanna: Jeg er snart træt af at svare på det spørgsmål!😛 Har lavet flere indlæg om dem – prøv at søge herinde.😉 De er købt for ikke så længe siden, men der er lang leveringstid, hvis de stadig har dem.

    Regitse: Næh, det havde jeg faktisk heller ikke!😛

    Kristina: Tak! Den er – som der står under billedet – fra Only og det er nok et år siden jeg købte den.

    Olivia: Det kan jeg fandme godt forstå! Jeg er også selv død træt af den, men det er det eneste sted, der er mulighed for at tage ordentlige billeder uden stole, seng og alt muligt andet ragelse.😦 Æv! Jeg skal prøve at udtænke en genial plan – forslag modtages gerne.😉

  11. Jeg synes de er mega fede!! (:
    Org, jeg ahr også bestilt de der sko, men jeg venter og venter og venter! Men jeg vil gerne snart have dem, fordi det er jo snart sæson!!

    http://bysophiedk.blogspot.com/

  12. aaah sorry… – af en eller anden grund havde jeg kun ledt under de nederste billeder, og undret mig over at du ikke havde skrevet det når nu du plejer😉

  13. Bukserne er meget sjove. Minder mig lidt om de to-farvede strømpebukser som jeg var (og vel egentlig stadig er) helt vild med!

Skriv et svar

