Marc Jacobs

Kia og Frede

I går var jeg som bekendt forbi Marc Jacobs for at tage nogle fotos til Stylegallery. Der var mødt rigtig mange fine mennesker op – og det gør jo mit job en hel del lettere! 😀 (De to aber på billedet hører ikke til under den kategori! ;))

Du kan se alle pigerne, jeg spottede, lige her! (I skal scrolle heeelt ned i bunden for at se dem, jeg har fotograferet.)

I dag har jeg været forbi StarPR og 9PR sammen med en flok andre bloggere, og selvom jeg ikke vil inficere bloggen med alt for mange efterårsvarer, så skal I altså lige se et nyt mærke, som jeg er blevet lidt lun på… Fortsættelse følger!

Faktisk havde jeg også planlagt Cheap Monday-ræs i aften, men jeg kan simpelthen ikke overskue det. Det må blive en anden gang!

One response to “Marc Jacobs

  1. Flotte piger, det må man sige!!!

Skriv et svar

