Ganni…

…er det mærke, som jeg pludselig har fået øjnene op for. Pigerne hos 9PR fortalte, at de netop har relanceret mærket, så det er måske derfor, at det først tiltaler mig nu.

Priserne er lidt højere end det, jeg normalt går i, men det er ikke ligefrem hul i hovedet – støvlerne kostede 1000 kr.+ (husker ikke det præcise beløb) og sweatshirten 700 kr., så det er da til at klare. 🙂

Nu vil jeg se resten af Duné-filmen “Stages” færdig – den er faktisk overraskende god!

8 responses to “Ganni…

  1. Jeg er helt vildt med støvlerne!!
    Hvornår er det muligt at købe dem i butikkerne… ved du det 🙂 ?

  2. Jeg er vild med det hyppige brug af netop 😉

    Skøn trøje i midten!

    http://www.xno3.blogspot.com/

  3. Sjovt,da jeg så trøjen og jakken før teksten tænkte jeg at deres logo var anderledes… butthat’s why I guess, relancering,spææææændende!
    Jeg har flere af deres labre basisting i skabet,og kvaliteten er i TOP!
    ❤ Nete

  4. Chris: Me too!! De er SÅ flotte! Jeg mener, at disse ting er fra AW-kollektionen (de havde nemlig også nogle ting fra SS), så jeg vil skyde på engang i august?! Jeg kan måske lige prøve at høre dem ad.

    No.3: EJ, det er bare så pinligt! 😀 Det gik sgu lidt stærkt i går aftes, så jeg nåede ikke at gennemlæse det inden jeg postede. Nu har jeg rettet det – godt du er vågen! 😉

    Nete: Ja, præcis, det ser nemlig også lidt anderledes ud. 🙂 Godt at høre, at det er god kvalitet!

  5. Uf, ELSKER bare den jakke ! Den er lige dét jeg går og leder efter til forår/sommer!

    LOVE !

    /Linda

  6. Hej Sofie:)
    Hvor forhandles mærket?
    Er det en butik, og hvor ligger den? 🙂
    Er forresten helt vild med din blog!:)

  7. Ret fede ting. Jeg kan især godt lide støvlerne, som jeg synes er vildt fede! Jeg har dog desværre ikke pengene 😦

    http://www.boennen.wordpress.com

  8. Så er der lige lidt info fra PR-bureauet:

    Forhandlernummeret til ganni er 33 32 44 57. Tingene er i butikkerne til aug. Man kan købe ganni på deres webshop http://www.gannistore.com eller i Magasin Kgs Nytorv, Samsøe Samsøe i Illum, Pede&Stoffer i KBH.

    Jakke 2.599 DKK
    Skoene koster 1.199 DKK

Skriv et svar

