210410

Jakke: Genbrug, buksedragt: Moss Cph, strømper: H&M, sko: Shoe Biz

Jeg er efterhånden blevet ret glad for den der buksedragt! Det er sådan en, jeg altid kan tage på, og så føle mig godt tilpas – og det er jo en god ting!

Jakken købte jeg den anden dag hos Røde Kors på Nørrebrogade til 88 kr., og på trods af dårlig service (“hallooooo, vi lukker altså om et kvarter!!”), så kommer jeg der gerne igen, for de havde mange fine ting – man skal bare lige grave lidt. Igen ved jeg ikke lige, hvad der sker for farverne på billedet, men jakken er altså snarere græsgrøn end den er turkis.

Senere i dag står den på Stylegallery, hvor jeg skal hen til Marc Jacobs-butikken i anledning af deres nye blog og fotografere lidt. Kom frisk!

28 responses to “210410

  1. Det er en virkelig fin jakke! Den er jeg simpelthen dybt forelsket i.

  2. Hvor er det bare lækker 80’er stil. Det er fedt!

  3. hvor er den bare flot den farve! virkelig lækkert🙂

  4. Den buksedragt er rigtig smart. Har ledt efter sådan en i Frankfurt i lang tid- ingen chance intil videre-øv øv!

  5. Jeg er helt vild med hele dit outfit – håret, bukserne, skoene, jakken – totalt 80’er!! super fedt. og gud hvor er du køn!!

  6. Hej!

    Vi er en gruppe studerende, der læser kommunikation på RUC, og er i gang med at skrive Bachelorprojekt om danske modeblogs.

    Vi leder i den forbindelse efter piger og fyre, der kunne være interesseret i at bruge halvanden time på at hjælpe os ved at deltage i et fokusgruppeinterview om modeblogs.

    Du skal gerne læse modeblogs mindst tre gange om ugen. Det er en fordel, hvis du jævnligt mindst to af de større danske modeblogs.

    Fokusgruppen afholdes mandag d. 26. april kl. 17.30 i København (nærmere info følger).

    Der vil være lidt let at spise og drikke, og du får en goodiebag som tak for hjælpen.

    Vi håber meget på at høre fra dig🙂

    Bedste hilsener

    Kristine, Line, Johannes og Caroline

    Kontaktinfo evald@ruc.dk

  7. Tak for alle jeres søde kommentarer!😀 Havde ikke engang tænkt over, at frisuren også en ret 80’er, men sådan går det jo.😉

    Caroline mv.: Det havde været god stil lige at spørge mig, om jeg ville poste jeres efterlysning frem for bare at skrive den som kommentar til et tilfældigt indlæg, men nu lader jeg den stå, og så må vi se, om der er nogen der springer til. Good luck!

  8. Hej Sofie,

    Undskyld, kan sagtens se vi lige skulle have hørt dig ad, men tænkte slet ikke over det. Tusind tak for hjælpen og fordi du lader indlægget stå – det var sødt af dig.🙂

  9. Hold op et fedt og gennemført 80’er-look Sofie! Sådan vil jeg også se ud i dag…. Iiih..

    Er forresten en af de her trofaste læsere, som bare er så dårlig til at få kommenteret. Men jeg hygger mig sgu altid med dine indlæg.. Du får mig til at trække på smilebåndet🙂

    Kh Katrine.

  10. Synes det er et lidt modigt outfit – men forstå mig ret, det er modigt fordi jeg ikke selv ville turde iklæde mig det, men jeg synes det er super fedt og det klæder dig virkelig🙂

    Læser i øvrigt altid din blog og har den på bloglovin😉 Men tror det er første gang jeg kommenterer.

    Elsker din blog og du laver altid sådan noget spændende mad som jeg bare får lyst til at prøve!!😀 Det er super!!😀

  11. Jaaa.. Jeg kommer selv (relativt ofte) i den genbrugsbutik. De har mange fine ting. Desværre er det bare altid sure gamle damer, der står der! Så det var desværre ikke et engangstilfælde. Tror dog desværre, at det er at krav for at arbejde i en sådan butik🙂

  12. Hvor ville jeg ønske, jeg havde sådan en buksedragt, den er virkelig flot!

  13. Tak tak tak, hvor er I altså søde!😀 Det kan da ikke skyldes vejret – pyha, hvor gider jeg ikke mere slud!

    TAK fordi I gider følge med, og ikke mindst at kommentere!

  14. Super fint outfit – dejlig forårsfarve
    Har lige købt de fine sko fra shoe biz, du har på og har nu en masse inspiration til at style dem:-)

  15. Hæ hæ, skulle lige tjekke op på dagens outfit for at være sikker, men jo – vi fulgtes ad ind til centrum i morges (Gothersgade og den der smuttur over den ensrettede). Funny, men vi deler jo også ‘hood’, og jeg labber dine 2200-tips i mig.

    Spottede dine sko og tænkte – aah, det kunne godt være Sofie, men var ikke lige helt sikker (virker så mærkeligt at cykle og glo på folk).
    Hyggeligt hyggeligt.

  16. Giv mig jakken.. Og buksedragten.. Nej, bare giv mig det hele😉

  17. Hvor er du dog smuk Sofie!
    Den buksedragt går virkelig noget godt for dig!🙂

    KH Klara

  18. Nej, hvor er det dog et perfekt sæt! Du rammer bare altid plet, elsker det. Hvor ligger butikken du købte buksedragten i? Og er det lang tid siden?
    – Anna Sofie
    http://annasofiescloset.blogspot.com/

  19. Hej Sofie🙂
    Jeg har lidt tid gået og overvejet at skrive en lille kommetar til dig og din blog, fordi jeg elsker dit glade humør og den stemning din blog har . Du virker bare som en super sød og frisk pige, og slet ikke 21.. nu er jeg selv 18 . haha
    Og hvor er det sejt du er gået igang med at løbe, keep up the good work, jeg er fast læser😉
    Marikka

  20. Mega sej jakke! Uanset om den er turkis eller græsgrøn..😉

  21. Ida: Ja, der er da nok at tage af – synes sgu hele tiden, jeg har dem på!😀

    Louise: Ej, for helvede – var det dig?😀 Hallo, sig dog lige hej næste gang, du!😉 Jeg ved jo godt, hvem du er!

    Regitse: Haha, jeg vil så nødigt af med det!😉

    Klarapauline: Tak!🙂

    Anna Sofie: Hehe, altid plet er måske så meget sagt.😛 Har lavet et indlæg om den tidligere der hedder “Butikken Uden Navn”, prøv at søge.🙂

    Marikka: Skønt, du skal endelig ikke holde dig tilbage med kommentarer!🙂 Tak for de søde ord!

    Sofie B: Ja, jeg bliver da endnu mere glad for den sådan som I roser den!😛

  22. Det ser røv godt ud!!
    Jeg må have mig en grøn blazer!🙂

  23. Muhahaha. Yes it was. Næste gang hilser jeg, men skulle jo lige være sikker – uden at være sikker på den måde, hvor man cykler ind i noget, fordi man skal kigge efter folk i cykelflokken.
    Er også lidt undercover pt. – har lavet et overilet teenageoprør mod voksenarbejdsverden, hvilket har resulteret i….hvidt/smågult hår…:-)

  24. Ah, det er den der ligger i Lyngby, okay mange tak!🙂

  25. Anna Sofie: Nej, den ligger nu på Nørrebrogade – prøv at søge i mine tidligere indlæg.😉

  26. Ja, okay. Der ligger bare også en i Lyngby, i hvert fald med det navn, eller mangel på samme🙂

  27. Hvor er det fedt at du skriver at tingene er fra genbrug frem for at skrive at det er second hand eller vintage! (det er jo nok ikke vintage hvis det er sidste års kollektion vel??!) Så Street Cred Dér!

    • Tjoh, tjah, det kan du måske have ret i.🙂 Second hand kan jeg gå med til – det indikerer jo bare, at det er “nr. 2 der ejer den”, men jeg kan godt følge dig i irritationen over den overdrevne brug af vintage. Tager det dog ikke så tungt – tror endda jeg har skrevet vintage flere gange.😉

Skriv et svar

