Tirsdagens løbetur

1. Jeg er i færd med at snørre løbeskoene

2. “Novra, hvor bliver det bare fedt med en løbetur!”

3. Hæ, tjek lige min smarte løsning, så nøglerne ikke falder ud! 😀

4. Done! På flere måder…

5. Og så må man da godt spise hjemmebagt gulerodskage, ik’? 😉

God aften til jer alle!

4 responses to “Tirsdagens løbetur

  1. Hehe, hvor er du sød, Sofie! Var det hårdt i dag?

  2. Er det ikke kun tirsdag i dag? 😀 Hvis altså det var i dag, du var ude?

  3. Årh ja, hvor er du frisk.. !! Jeg har lige prøvet at lave müsli ud fra den opskrift du postede.. det blev SÅ fint, og smagte godt 🙂

  4. Maria: Åh ja, jeg har jo slet ikke fået udfyldt dagbogen, det må jeg lige gøre! Lidt hårdt, ja. 😉

    Tanja: Tirsdag, hvad snakker du om?! 😀 (Det er rettet nu 😉 )

    Chic: Skønt at høre! Jeg går hele tiden og drømmer om græsk yoghurt med akaciehonning, frugt og så den der müsli – uhm…

Skriv et svar

