Lidt mere herretøj…

Anorak fra COS til 990 kr. (gisp!)

Strik fra COS til 500 kr. (tror jeg?)

Liiidt træt…😉 Og han skal altså klippes i morgen, haha!

Som jeg skrev den anden dag, var min søde kæreste og jeg et smut på Strøget i lørdags, og for en gangs skyld var det ham og ikke mig, der købte noget.😉

Han fandt nemlig både den fine, lyse anorak og den blå strik i COS. Gode køb, hvis du spørger mig!

Speaking of COS, så burde det jo være lige en butik for mig med ensfarvet tøj og enkle snit, men jeg synes aldrig, at jeg kan finde noget derinde – synes meget af det er lidt for “konet”. Men når jeg bliver lidt ældre, så vil jeg gerne være sådan en, der går i tøj derfra!😀

4 responses to “Lidt mere herretøj…

  1. Ha ha enig – jeg går også altid derind, fordi de lækre damer har tøj derfra, men når jeg tager det på – så ligner det bare en t-shirt alt sammen. Tror det er et spørgsmål om styling😀

  2. Det er dog utroligt, som jeg altid vil sige lige nøjagtig det samme som Fuglen. Er vi mon i virkeligheden en og samme person????? Men jeg er simpelthen med på den; jeg burde elske COS – det ensfarvede, det enkle – men der er aldrig noget, der skriger KØB MIG, når jeg er derinde. Hvorfor?

    Mvh
    Mette

  3. Ved godt det kommer som et lidt random spørgsmål, men må vi ikke høre hvordan du mødte din kæreste?😀 Respekterer fuldt ud, hvis du synes det bliver for privat.
    Elsker din blog btw
    Katrine

Skriv et svar

