Det er faktisk lidt snyd…

…for det her er hvad jeg havde på i går! (Ved ikke lige hvad der sker for farverne.)

Sweat: H&M Man (Logg), jeans: Gina Tricot, sko: Vagabond

I dag har jeg dog næsten det samme på, lige med undtagelse af bukserne, som er skiftet ud med et par lyse af slagsen. Sweatshirten købte jeg den anden dag til 149 kr. og den er virkelig rar! Noget rigtig søndags-/mandags-tøj! 😀

Senere vender jeg tilbage med endnu et madprojekt, jeg kastede mig ud i i går – jeg er lidt stolt!

2 responses to “Det er faktisk lidt snyd…

  1. Elsker bare de Vagabond sko! Rigtig fedt outfit 🙂

Skriv et svar

