Nej til knive i nattelivet!

Medina og flere andre kendisser stiller op for at støtte det gode formål, Nej til knive i nattelivet. Lige som dem, synes jeg, at det er et meget relevant foretagende, for det er da ret vigtigt, at man kan føle sig tryg, når man er i byen og ikke være bange for at blive stukket ned af en eller anden åndspsykopat.

Selvom det jo ikke har en direkte beviselig effekt, så overvejer jeg på det kraftigste at købe sådan en t-shirt – de fåes både til herrer og damer i forskellige modeller fra 199-249 kr. Find dem her!

Og når Nik&Jay siger det er usejt at gå med kniv, så passer det jo, ik’?

4 responses to “Nej til knive i nattelivet!

  1. Den er egentlig ret fed – jeg vil da lige tjekke siden ud🙂

  2. Bedste argument længe🙂

    Den frisure klær hende nu meget godt!

    http://www.xno3.blogspot.com/

  3. Pingback: Nej til knive i nattelivet! « Highstreetstyles

  4. Cool t-shirt og rigtig godt budskab!
    Tror jeg smider et indlæg ind på min blog også🙂

    Bukurije
    http://liloemini.blogspot.com

Skriv et svar

