Rar lørdag

Top: Weekday, kjole: Asos, bælte: Monki, sko: Shoe Biz

Ahh… I dag har været en god dag. Jeg startede ud med at løbe (!), og bagefter cyklede min kæreste og jeg ind til byen og lurede butikker. Det er lidt for sjældent, vi går rundt derinde sammen, men det er jo bare så hyggeligt.

Min maxikjole blev indviet i shoppe-sammenhæng, og jeg må nok erkende, at den sgu er lidt upraktisk: For hvert skridt man tager, kravler den længere og længere op ad benene. Måske skulle man bare kalde det en midikjole i stedet?😀

Jeg føler mig lidt uinspireret i tøj-henseende for tiden – måske fordi det ikke helt er vinter mere, men heller ikke rigtigt er forår endnu. Det her var altså, hvad det kunne blive til i dag! Ser dog noooget misfornøjet ud.😛

Billedet er i øvrigt taget på en café, hvorfra jeg vender tilbage senere med Månedens madanmeldelse, så hæng på!🙂

PS: I må meget gerne sige, hvis der er noget, I gerne vil se mere eller mindre af. Ris, ros og alle mulige andre kommentarer modtages gerne!

9 responses to “Rar lørdag

  1. Jeg er helt vild med dit bælte:) det er rigtig flot.

  2. Hej Sofie.
    Din blok er super spændende og læse, og jeg tager mig selv i at tjekke den rimelig ofte🙂
    Din tøjsammensætning er virkelig inspirerende og jeg tjekker ofte Dagens outfit hvis jeg er i tvivl om hvad tøj jeg skal tage på.

    Hilsen Louise🙂

  3. louisesejersboel

    Jeg har lige et spørgsmål til din hvide blazer. Så vidt jeg husker er den fra H&M? Ved du evt. om det er den som er kommet på deres online-shop?🙂

  4. Årh, I er da også altså så søde! Jeg tror jeg er ved at blive syg, måske er det derfor, jeg hænger lidt med næbbet.😉

    Maiken: Tak! Er også glad for det.

    Louise: Tak, hvor er det skønt jeg kan inspirere dig!

    Louise S.: Ja, den er fra H&M, men det ikke er den, der er i webshoppen. Til min hørte der et hvidt bælte med – det kan du måske kende den på, hvis du skal lede.

  5. Elsker at Mulle-nederdelen er kommet på mode! Hvem havde troet det?😀

  6. Ps: Ja, overgangstiden sucks.

  7. Måske upraktisk, men i hvert fald super duper stilet og lækkert. Ilike Ilike!
    http://www.fanfuckingtastisk.blogspot.com

  8. Har du købt skoene “fysiskt” eller på nettet? Hvad var prisen, om jeg må spørge?:) jeg vil så gerne have den, men vil lige vide om der er stor forskel på priserne.

Skriv et svar

