Ups…

Jeg var faktisk på vej ud for at løbe i går, men så fandt jeg lidt pludseligt ud af, at jeg skulle til Weekday-åbning af butikken på Strøget. Det er da meget naturligt at skrotte løbeturen så, ik’? Jeg har liiidt dårlig samvittighed…

Nå, men her får I lidt fotos fra aftenen, hvor der var sindssygt mange mennesker! Vi bloggere fandt heldigvis en plads i et afsides hjørne og fotograferede løs. 😉

Køen udenfor som blev længere og længere…

Trine fra Presenting, jeg og Lotte fra Afashiontale

(…this is for you, Chelle!)

…buzz…

Lidt tøj

På grund af de mange mennesker, var det næsten umuligt at få et kig på tøjet, men umiddelbart så det da meget fint ud. Ret sjovt, at det er den gamle Indiska-butik. Butikken åbner forresten i dag kl. 12. Var der nogen af jer, der var derinde? 🙂

10 responses to “Ups…

  1. Skal derind i dag.. Er nemlig i kbh, så glæder mig 😀

  2. You’re a bit cross-eyed, have you noticed that? I love it, it makes your look interesting. Beautiful…

    x marie,
    http://www.andtheblack.blogspot.com

  3. Hej smukke sofie!
    Hyggeligt lige at støde ind på dig 😀

  4. Fransesca: Det kan du roligt gøre! 😉 Men der er sikkert mange mennesker.

    Momo: Tak tak, i lige måde! 🙂

  5. uh, jeg elsker at weekdays butikker altså er designet så specielt. glæder mig til at se butikken 🙂

    Mange hilsner liv
    http://wienbergs.wordpress.com/

  6. Jeg var derinde i går 🙂 har aldrig prøvet at være til en åbningsfest før, men nej hvor er det hyggeligt!

  7. Du har nu en ny fast læser! HEJ 😀

    Skøøøøøøn blog. Elsker den. Forsæt endelig sådan.
    Kys på en solskinsdag fra en læser.

    S
    http://www.stephaniehonore.blogspot.com

  8. Hej Sofie.
    Tager mig selv i at gå ind på din blog ihvertfald et par gange om ugen, så du har fået dig en ny læser , heh. Hvad var det for en åbningfest du var til? for kan se på dit 4 billede derfra der er en af mine venner Kasper 😉 .
    Paulina Lykke

    • Det er da dejligt at høre! Som der står i indlægget var det til åbningsfesten af Weekday-butikken på Strøget. Må have fanget din ven ved et tilfælde.

Skriv et svar

