90’erne er tilbage!

Det har de måske nok været et stykke tid, men sådan en mavekort bluse må da være essensen af 90’er smart! 😀 Det værste er, at jeg synes, at de er drønflotte – hvem havde lige troet det?!

Jeg overvejer kraftigt at kaste de 12 pund (ca. 100 kr.) efter sådan en – eller måske endda flere! Hvis du også er klar på at blive chic som i 90’erne, så finder du toppene hos Topshop lige her!

Indtil det bliver en realitet, så har jeg lavet min egen hjemmegjorte løsning: Bind en knude på din skjorte! 😉

Hvad siger I? Er det håbløst eller topmoderne? 😀 Eller måske en blanding af de to? 😛

21 responses to “90’erne er tilbage!

  1. Du klarer det med stil Sofie 🙂
    – Jeg ville ligne, ja jeg ved ikke hvad, for jeg har nogle store klodser af nogle hofter.

  2. Jeg vil sige en blanding – synes den øverste halvdel holder 100, men evt. en anden underdel? 🙂

    Ps: Hurra for 90erne!
    Pps: Sofie, du er fra Randers. Hvornår blev du student?

    Kh Karen
    http://www.fartyarty.wordpress.com

  3. Thilde: Pyha, det var heldigt! 😉

    Karen: Har lige sendt dig en mail. 🙂 Og ja, måske har du ret mht. underdelen – et par slim sorte jeans med høj talje ville måske gøre sig bedre.

  4. Lige min tanke mht. underdel. 😉

  5. Jeg giver culturefuzz meget ret 🙂
    Det ser rigtig godt ud foroven, men det hele bliver lidt for stort med bukserne til.. Fed skjorte forresten, lækker vask!

  6. Jeg har også kigget på dem, de er jo helt vilde:) hehe
    Og det er håbløst på den gode måde;)!

  7. Er virkelig vild med dit outfit! Og jeg stemmer for at køber sådan en t-shirt 🙂

  8. Ja, jeg er også enig mht underdelen…. Men ellers er det rigtig fint – kiggede også på den i Topshop forleden – lækker, lækker!

  9. Topmoderne 🙂

    /rikkecharlotte

  10. Louise Sophie

    Hvor er din denimskjorte fra? 🙂

  11. Jeg vil nok sige meget håbløst (:

  12. outfitet hænger ikke så godt sammen (:
    men dine sko er mega flotte!

  13. jeg må indrømme, at jeg ikke er så fan af de der mave-binde-bluser-ting. men jeg synes altså, at du ser helt vildt fin (og pæn!) ud alligevel 🙂

  14. Hvis man er pæn, kan man sagtens pull it off – og det er du jo 🙂 Jeg synes det er fint!

  15. Hej Sofie, hvor har du købt bukserne og skjorten? – jeg synes faktisk at sættet hænger helt fint sammen, ingen problemer der. Det kunne uden tvivl også være fedt med et par slim jeans. 🙂

  16. Det ser skide godt ud!!

  17. Haha, jeg kan høre, at der er delte meninger! 😀 Men det er jo kun godt, for ellers render vi jo allesammen rundt i det samme tøj til sommer – mere end vi gør i forvejen! 😉

    Jeg tænkte, at jeg havde haft disse dele på en milliard gange, så I vidste godt hvor det var fra, men tilsyneladende ikke. 🙂 Jeg må blive ved med at skrive mærker på. Skjorten er fra Gina Tricot og bukserne er fra H&M Trend – begge ting købt sidste år.

  18. mega flot outfit, er vild med knuden på trøjen… love it:) men er også helt vild med din stil til dagligt

  19. Altid med med blandede følelser, når man har været smart i 90’erne:-)

  20. Jeg synes at det ser rigtig godt ud, og er selv meget fristet til at købe en af de smukke trøjer.

    http://wienbergs.wordpress.com/

    Hilsen Liv

  21. Synes, der går lidt Blæverly Bakker i toppene, mens du bare er toplæks at se på!

    Måske med en tank under, at de andre fungerer??
    Jeg er i hvert fald ik nået så langt væk fra 90’erne, at jeg er klar til navlekig igen…!
    Fnis!!!

Skriv et svar

