I dag…

Top: Customized, strik: Vila, lædernederdel: Vintage, sko: Shoe Biz

…ser jeg sådan her ud! Jeg ved ikke hvad der sker for mine øjne for tiden, men mit højre øje hænger helt vildt, når jeg tager billeder om morgenen. Én ting er at være skeløjet, men skal man nu også til at døje med tunge øjenlåg i en alder af 21?! Og så kun det ene? 😀 Det ser helt skørt ud, men man kan ikke se det på dette billede – det kunne man til gengæld på samtlige af de resterende fra både i går og i dag.

Nå, det var lidt om mig… Ha’ en dejlig dag!

11 responses to “I dag…

  1. Hej sofie. Din blog er en af de første jeg tjekker, når jeg træt og udmattet kommer hjem fra gym. Så bliver jeg glad igen, når jeg læser dine friske og glade indlæg hvor dit (tilsyneladende) gode humør altid skinner igennem.
    – Og jeg har længe tænkt over det her, jeg synes virkelig det er sødt at du skeløjet – det er sgu charmerende 🙂

    • Åh, endelig var der en der kommenterede! Var ved at tro, at jeg havde skræmt alle væk med al min snak om øjne! 😛 Tusind tak for de søde ord! Men faktisk kan jeg altså også ret nemt blive rigtig hidsig og krop-umulig, så det er altså ikke altid, jeg er glad. 😉 Mht. charmen ved at være skeløjet, så er det sådan noget jeg har hørt som scorereplik ude i byen (wonder why?!), men når det nu er en pige, der siger det, så er det okay. Kan dog ikke helt selv se det. 🙂

  2. Hey Sofie!
    Da jeg for nogle måneder siden startede med at læse blogs, var det faktisk grundet et af dine indlæg på Trendsales Magazine… Og følger din blog hver dag – og må ligesom Metze indrømme, at du bare er skide sød og altid får man et smil på læben, når man læser dine indlæg! Din blog er faktisk også min favorit! ;o)
    Knus fra Maria!

  3. Jeg kan godt lide din nederdel.. Lidt sjov længde, men det fungerer.. 🙂 Jeg vil også på jagt efter vintage nederdele..

  4. louisesejersboel

    Fantastisk lækkert outfit 🙂 Men jeg også kun tilslutte mig det de andre har sagt; fantastisk blog og fantastisk stil! Jeg følger med hver dag 😀

  5. Maria: Hehe, sådan tror jeg, der er mange, der har det. 😉 Dejligt at du følger med, og kan lide hvad jeg laver!

    Sofie B: Ja, det har du faktisk ret i. Har tænkt på at lave den lidt kortere, men den er fandme kort nok, når man cykler! 😀

    Louise: Fedt, bliv endelig ved med det!!

  6. Hopper lige med på vognen: bliver også altid glad af dine indlæg, du virker så sød og sympatisk, at man bare har lyst til at give dig en krammer 😉

    Og så ved jeg, du har haft de sko på et par gange før, men de er altså skideflotte!

  7. Hej! Har du købt din cardigan for nyligt? Og hvad hedder modellen? Og en ca. pris? Den er nemlig rigtig fin!

  8. Årh, I er sgu da så søde allesammen! 😀 Tak!!!

    Dorthe: Ja, den er fra Vila, købt på tilbud til 200 kr. Se mere her: https://sofiesblog.wordpress.com/2010/04/09/lidt-af-mit-nye-t%C3%B8j/

  9. JA, skønt med en positiv blog 🙂
    Elsker dine “dagens” agtige indlæg med outfits…
    Hvor er disse strømpebukser fra??

Skriv et svar

