Mine nye bukser

Blazer: Only, bukser: Zara, strømper: H&M, sko: Shoe Biz

I dag har jeg iført mig mine nye bukser fra Zara, som var endnu en af de ting, jeg købte i sidste uge. Jeg havde jo ledt efter et lignende par fra H&M, men uden held, så nu blev det altså disse i stedet. De kostede i øvrigt 299 kr. Hvad synes I?

18 responses to “Mine nye bukser

  1. Hej sofie🙂
    Jeg kan vildt godt lide dine bukser, og det passer rigtig godt sammen med tanktoppen og blazeren.
    Jeg synes de er såsåså fede!😀

  2. De er rigtig fede! Skal vidst have fundet mine chinos fra sidste år frem snart🙂

  3. God stil🙂 Det ser rigtig godt ud!

    Elsker bukserne.

  4. mette thøstesen

    Lækker stil, Sofie..!! =)
    Er begyndt at følge din blog hver dag, elsker virkelig din stil – og man kan relatere til den, synes jeg – i forhold til mange andre bloggere..🙂

    Synes virkelig du har lækker stil..

    -det er din skyld at jeg i denne uge har fået bestilt de der vagabond korcula sneakers hjem i beige..😛

    /MetteT – keep up the good work – love it .. ; )

  5. Hej Sofie..
    Hvor har du købt dine sko henne, og hvad koster de? De er super flotte, og jeg går lige og mangler et par søde sommer sko…

    http://paige55-dreyer.blogspot.com/

  6. De er super fede😀

  7. Åh, kiggede på de sko idag! Hvordan er de at gå i? Er lidt i tvivl om jeg skal købe dem som du har, eller dem som er helt lukkede, hmm..

  8. Dejligt at I synes om dem!🙂 Selv er jeg lidt i tvivl, synes min krop bliver lidt kort og deform, men hvad pokker.😉

    Louise: De er købt i Invasion til 600 kr. Har snart skrevet om dem mange gange.

    Momo: Jeg havde samme problem! Jeg synes de er rigtig gode at have på – dog kan de godt stramme lidt rundt i kanten, men sådan er det jo med den slags sko.

  9. Hej Sofie🙂
    De bukser er super fine, og sidder virkelig godt på dig. Jeg får helt lyst til selv og gå ud og købe dem!

  10. så er det mig der ikke har fuldt med😉

    http://paige55-dreyer.blogspot.com/

  11. Jeg kan rigtig godt lide dem! De har fine detaljer foroven. Et sted der ellers godt kan halte ved andre chinos:)
    /Louise

  12. Hey, I looove your pants😀

  13. Wuhuu! De er labre, de bukser dér. Jeg har dem vistnok selv! Købt i Thailand af alle steder – hæh. De er så behagelige, at jeg har besluttet, at de bliver min ‘dagens’ i morgen, når jeg skal flyve hjem via Hong Kong og Frankfurt, mellemlandinger på 7 timer etc. Så er det sgu rart med noget, der ikke strammer nogen steder. Thumbs up!🙂

  14. Nå, så kan jeg da vist lige så godt være glad for dem.😛

    Camilla: Jeg ved hvordan du har det! I efteråret fløj jeg Kbh-Frankfurt-Singapore-Darwin-Cairns i ét stræk (selvfølgelig med mellemlandinger) og på vej hjem hed det Auckland-Melbourne-Sydney(?)-London-Kbh. Pyyyyh…

  15. Aj, hvor vildt. Fløj du virkelig så langt?😮 Det har jeg godt nok aldrig prøvet. Men så kommer du da også lidt rundt omkring godt nok kun i lufthavnene ..

  16. Rigtig lækkert outfit Sofie🙂 jeg har også disse sko, men har kun givet 500kr for dem i evasko😉

  17. Hvor og hvornår har du købt blazeren? rigtig flot sæt forresten.🙂

  18. Sophie: Ja, det må du nok sige!😉

    Natasja: Tak! Hm, ved nærmere eftertanke kan det også godt være, at mine kun kostede 500 kr.?!

    Thiller: Den har jeg købt i Only, men den er nok et år gammel eller sådan.

Skriv et svar

