Let me be perfectly honest with you…

…jeg er ikke den store motionist. Snarere… langt fra! Men man får sgu sådan en lyst til at komme ud at røre sig, når solen skinner og der er forår i luften. Jeg har længe tænkt, “at nu skal jeg altså også i gang“, men mit problem er, at det ikke rigtig interesserer mig at motionere, og at jeg derfor finder på hundredevis af gode undskyldninger for at blive siddende i min lænestol og stene ved min computer.

Da jeg så var ude at løbe for lidt siden (for første gang siden… sidste sommer), fik jeg en idé: Hvorfor ikke kombinere løb med noget der interesserer mig? Bloggen! Derfor har jeg bestemt mig for at lave en træningsdagbog herinde på bloggen, hvor jeg vil notere, hvordan, hvornår og hvor meget jeg får trænet. Både for min egen skyld, men måske kan I også blive inspireret. Og så er jeg jo nødt til at komme i gang, for ellers bliver det pinligt! 😀

Til mit forsvar skal det lige siges, at jeg er i en elendig kondi, så derfor starter jeg meget stille og roligt ud. Hvis du vil følge med så klik på fanebladet “Træningsdagbog” øverst oppe blandt fanebladene. Og hvis du ikke gider, så lad være! 😉

5 responses to “Let me be perfectly honest with you…

  1. Haha fedt! Jeg er præcis ligesom dig 🙂 Håber din træningsdagbog kan inspirere mig og give mig nok dårlig samvittighed til selv at komme igang 😛

  2. Jeg er bare doven.. ;b Men jeg kom da ud igår og løbe/gå i 45 min.. og HVOR ER DET SKØNT!! Man skal bare lige ud af døren.. 😉
    Jeg glæder mig til at følge din træningsdagbog!

  3. mette thøstesen

    Sikken fed idé – vil helt bestemt følge med .. 😛

  4. God ide – så er der også noget, der kan holde dig igang. Jeg vil i hvert fald følge med, og evt. komme med gode fif, hvis du mangler nogen (-;

  5. Dejligt at I kan blive inspirerede! Nu må vi se, hvor længe det holder – jeg kan jo altid slette siden igen, haha. 😉

Skriv et svar

