Picnic i parken

Selvom det stadig er koldt udenfor, så kan det altså sagtens lade sig gøre at tage på picnic!😀 Således begav min kæreste og jeg os af sted til H. C. Ørstedsparken og spiste lidt madder. Virkelig hyggeligt! Så længe man bare pakker sig godt ind, så går det snildt.

Egentlig havde jeg min læderjakke fra Topshop på i dag, men på grund af kulden skiftede jeg til min gode, gamle vinterjakke.

Og så må det altså godt snart blive rigtig sommer!!

8 responses to “Picnic i parken

  1. Åååhhh hørt. Det er sådan wannabe sommer lige nu. Jeg klager ikke, men det snyder bare en hver morgen, når man tror man skal være sommerlæks og ender ud med at være hende med alt for lidt tøj på. Hmm.. Men hyggeligt ser det ud:)
    /Louise

  2. Jeg har lige købt den samme cykel på Jagtvej🙂

    – Sajra

  3. Hygge!
    Synes du ikke også de der sodavand er GODE?😀

  4. Hvor hyggeligt🙂 Læste det dog først som “Panik i parken”😀

  5. Louise: Haha, sådan har jeg det også hver morgen!😛 Tror desværre det er ved at resultere i en forkølelse. Hvornår lærer man det?!

    Sajra: Okay, det er også en god cykel.🙂

    Katrine: Nej, tværtimod! Jeg var faktisk ret skuffet. Men de kostede kun 5 kr. i Kvickly.😉

    Charlotte: Haha, det var der heldigvis ikke noget af!😀

  6. Æv haha, åh jeg elsker dem😀

  7. Elsker dine solbriller, hvor har du dem fra?😉

Skriv et svar

