Ny kjole fra Zara

Kjole fra Zara til 299 kr.

Jeg mangler jo faktisk stadig at vise jer alle de ting, jeg købte sidst jeg var på stor-shopping. En af tingene var denne kjole, men ved nærmere eftertanke, har jeg besluttet mig for at levere den tilbage. Den er rigtig fin, men den sidder ikke så godt på mig  – selv min kæreste vovede sig til at sige dét – modig mand! 😀

2 responses to “Ny kjole fra Zara

  1. Den ser rigtig lækker ud, trist den ikke lige passede.. 🙂

    /Anna – infashionwetrustblog.blogspot.com

  2. Haha, modig kæreste.
    Men ellers rigtig fin kjole 🙂

    Bukurije
    http://liloemini.blogspot.com

Skriv et svar

