Sushi-orgie

Uhm, min kæreste foreslog at bestille sushi til aftensmad – læks! Vi plejer at bestille fra LetzSushi, men ville i dag prøve noget nyt, så det blev Dondon på Nørre Farimagsgade.

Min kæreste havde lyst til meget sushi, og det skal jeg da lige love for, at vi fik! 😀 Vi bestilte i alt 56 stykker, hvoraf 44 blev spist. 😉 Resten er kommet i køleskabet, så må vi se om det kan spises i morgen.

Sushien var i øvrigt rigtig fin, dog er jeg ikke vant til, at de sætter det på køl i butikken indtil man henter det, så det var lidt underligt, at det var helt koldt. Derudover var det godt og forholdvist billigt af sushi at være. Jeg kunne godt lokkes til at spise derfra igen. 🙂

3 responses to “Sushi-orgie

  1. Det ser VIRKELIG lækkert ud, Sofie – min kæreste topper også altid for meget, når han har lyst til sushi – men det er jo ikke det værste man kan smovse i 🙂

    /Linda
    bruunbybruun.blogspot.com

  2. Mums, hvor ser det godt ud.

  3. Mums – man skulle da være en skarn, hvis ikke man lige kunne smovse det nu 🙂

Skriv et svar

