Jeg må altså lige dele det her med jer…

Sidsel & Lasse linkede til Wranglers nye kampagne den anden dag, og det må jeg altså lige dele videre med jer. Serien består af seks fotos, hvor man kan trække i modellen med “musen”, så han enten smider skjorten, falder eller lignende. Det er altså virkelig godt lavet! Skynd jer derind – det er en ganske udmærket overspringshandling. 😀

3 responses to “Jeg må altså lige dele det her med jer…

  1. Det må jeg da straks kigge på, idet jeg har brugt hele dagen på overspringshandlinger, og nu kan jeg snart ikke finde på flere 😉 Haha.
    Skøn blog btw!

  2. Ha ha ha.. det’ sjov! 😀

  3. Hæ-hæ, hvor sjovt! Det må jeg kigge på… 😀

Skriv et svar

