Av.


Blazer: H&M, halskæde: Vila, strømper: H&M, sko: Shoe Biz

Puha. Jeg kan godt afsløre, at jeg ikke har det specielt godt i dag efter gårsdagens strabadser!

Jeg var hjemme hos min veninde Michelle (som I kan se på billedet) og fik lidt at spise og drikke. Nok lidt for meget af sidstnævnte! Vi endte i hvert fald på en bar på Østerbro og var først hjemme tidligt i morges.

Det virkede som en virkelig god idé at danse rock’n roll på dansegulvet med fransk-dansker som jeg troede var homoseksuel, men tilsyneladende ikke var det. Han så også lidt mut ud, da jeg sagde det!😀 Og så lod jeg min taske ligge nede i min cykelkurv, da jeg kom hjem, men en sød mand fandt den og afleverede den kl. 06.20. Det er fandme god stil!

Nu står den på pizza – jeg har verdens bedste kæreste.

PS: Beklager mit fårede ansigtsudtryk på billedet!😀

5 responses to “Av.

  1. går også lige sådan med min cremefarvede blazer. det’ god stil, som du selv siger😀

  2. Du har simpelthen de flotteste ben Sofie😀

  3. Ha ha ha, det var vildt sjovt det indlæg😀

  4. Marie: Ja, det er nemlig ikke så tosset.😉

    Jannie: Haha, tak! Det tror jeg aldrig jeg har fået at vide før.😀

    Momo: Synes du? Var det ikke meget gennemsnitligt?😛 Men tak!

  5. Hvor er den blazer bare fin! Godt at du beholdte den😉

Skriv et svar

