Zebra-fest

Buksedragt: Moss Cph, strømper: Gina Tricot, sko: H&M

Efter miserabelt frisørbesøg måtte jeg drikke sorgerne væk (…det lykkedes – puha!)

Jeg skulle som sagt mødes med nogle veninder til en god middag bestående af hjemmelavede burgers og ditto fritter samt en ordentlig omgang mojitos. Det kan stærkt anbefales!

Bagefter gik turen til studiefest med zebra-tema, så i anledningen havde jeg iført mig zebra-sokker – meget diskret måde at overholde dresscode’n på! 😉

PS: “THAY” er ikke det nye sort, men derimod en rest fra en “Happy Birthday”-kæde som min veninde huggede fra en bar i en brandert. Og så dækker mit grødhoved for d’et. Bare hvis I undrede jer. 😛

6 responses to “Zebra-fest

  1. Hey!
    Jeg er helt vild med dit outfit, super flot 😀

    Og mange tak fordi du har introduceret mig for Shoe Biz skoene – de er købt og bestilt!
    Og btw – super god blog! Uden tvivl min favorit blog!
    Keep up the good work!

    //Camilla

  2. Superfed detalje med strømperne! 😀
    Du har en fed stil 😉

  3. Hej 🙂

    Jeg har lige et spørgsmål om de sko du har på, jeg har dem nemlig liggende og vente på h&m’s hjemmeside til levering lidt senere.
    Jeg har hørt rygter om at de er store i størrelsen, kan du give din vurdering af det? 🙂
    Kan se du har strømper i, men jeg har tænkt mig at bruge mine uden eller kun med nylons, så hvis du kunne give et fif om hvordan de i er i str. uden strømper, så ville det bare være guld værd!! 🙂

    /Mia M

  4. Hej Sofie

    Først og fremmest lidt ros; Det er en super fed blog, du har dig her- og er god inspiration til ens egen gaderobe! 🙂

    Hvor købes din buksedragt, og til hvilken pris? Hvilken størrelse er din?

    • Mange tak for det! 🙂 Buksedragten har jeg købt i Butikken Uden Navn på Nørrebrogade for noget tid siden – ved ikke om de har flere. Min er en str. 1.

Skriv et svar

