Lørdag med solskin

Ahh, hvor er det altså dejligt med sådan et solskinsvejr! På trods af tømmermænd har jeg klaret mig igennem dagen hidtil – med pizzasandwich, danskvand og slush-ice!😀

Min søde veninde Trine er på besøg, så vi har siddet på terrassen og nydt solen. Senere skal vi catche up med endnu en veninde. Hygge!

Jeg håber I har nydt det dejlige vejr.🙂

9 responses to “Lørdag med solskin

  1. Hej Sofie🙂
    Din lyseblå neglelak er for cool! Ved du hvor jeg kan finde én? Tusind tak for en super fed blog. Hvor er det dejligt med en blogger, der har humoren, stilen og ordet i sin magt!

  2. Jeg misunder din terrasse helt vildt!

  3. Hvem der bare havde den terrasse…😉 Mht frisør så kan jeg anbefale Hairwerk på Chr.havn til en anden gang. Klipning fra 250 og jeg er tilfreds hver gang. Og ja, når du så kommer til Randers, så smut forbi PER i Århus og få en bridge cut klipning til 385. Det er altid pisse godt!🙂

  4. Hvor er dine solbriller fra?🙂

  5. Hvor er du skøn på billedet – lidt Elin Kling agtigt!

  6. Jeg har iøvrigt lånt din opskrift med raw-kagen – men har linket til dig. Håber det er iorden?

  7. Hvor ser det dejligt ud! elsker den blå neglelak.

    Hilsen Liv
    // http://wienbergs.wordpress.com/

  8. Josephine: Tak tak!🙂 Den er fra H&M og koster noget der ligner 30 kr. Den findes også i grøn, men har vistnok været udsolgt – så den dog igen den anden dag.

    Malene: Jeg er også mega glad for den!😉

    Karen: Tak for tippet.🙂

    Anne: De er selvfølgelig fra H&M!😉 Hvor ellers?😛

    Charlotte: Uhh, det er da vist noget af en kompliment! Tak! Helt fint med kagen.🙂

    Liv: Ja, den er også rigtig fin!

  9. Årh det ligner jo nærmest turistbilleder efter en lækker sol-ferie.. og så er det bare skønne København!❤ Åh den kærlighed..😉

Skriv et svar

