Mere rå kage…

Uhm, jeg ville lige vise jer den omtalte rå kage fra i går. Den skulle være så sund (eller i hvert fald sundere end kager med sukker, smør og mel.) Så skal man nok bare ikke spise en halv kage som jeg gjorde i går! 😀

Jeg lavede lidt ændringer i forhold til sidst: Brugte lidt flere nødder til bunden og hakkede dem ikke nær så fint, sparede lidt på kakaoen og lavede lidt drys af kokosmel og nødder på toppen. Så blev den knap så kraftig og mere crispy – lige hvad jeg synes, den manglede! Eneste minus er, at man ikke kan slikke skålen ren for kagedej bagefter! 😉 Så kunne man da ellers tale om kagedej, haha! 😀

Find opskriften her.

2 responses to “Mere rå kage…

  1. Yummie, det ser lækkert ud!

  2. Det ser SÅ fråderen ud:-P!
    Bliver vist nødt til at kaste mig ud i det på et tidspunkt.

Skriv et svar

