Lidt af mit nye tøj

Cardigan: Vila, kjole: Weekday, strømper: H&M, sko: Vagabond

Det er hvad jeg har iført mig i dag! Billederne er faktisk lidt noget snyd, for de er taget i går aftes. Kjole, cardigan og strømpebukser er nogle af de ting, jeg købte den anden dag.

Desværre kommer kjolen ikke helt til sin ret på billedet, men det er altså nærmest som en kæmpestor t-shirt, hvor “skuldrene” er klippet ud.

Da billederne blev taget, blitzede det helt vildt, fordi der var så mørkt udenfor, så alle beboerne i lejlighedskomplekset overfor stillede sig i vinduerne og gloede – og så gad jeg lige som ikke at tage flere billeder! 😛

Havde ikke lige kalkuleret med, at cardiganen fnulrer helt vildt, så nu er min kjole helt plysset. 😀

Nu skal jeg snart til frisøren (uha!) og senere står den på veninde-middag og tilhørende fest. Yes!

5 responses to “Lidt af mit nye tøj

  1. jeg elsker cardiganen! er det den der hedder antina cardigan?
    http://vila.bestsellershop.com/DK/strik/antina-cardigan/4609

    🙂

  2. Aah, den fine weekday kjole! Den er så pæn 🙂

  3. Dejlige støvler! Og glæder mig til at se det nye hår 😉

  4. Hvor er du fin!

    Jeg tænkte på, hvor har du købt dine støvler? Jeg har lidt svært ved at finde dem

  5. Ih! jeg glæder mig til at se dit hår så!

Skriv et svar

