Mine frisurer gennem tiden…

Jeg lovede jer jo lige at vende tilbage med et par billeder af mine frisurer fra tidligere tider, så here goes! Jeg har både været korthåret og haft pandehår – synes I så stadig det er alletiders til mig?😀 Har altså også haft pandehår og langt hår samtidig, men havde ikke et godt billede af det – derfor tog jeg det med, hvor man ser mig fra siden.

Tag jer i øvrigt ikke af de lidt stenede billeder – good old days, you know.😉

17 responses to “Mine frisurer gennem tiden…

  1. Det er virkelig flot til dig med pandehår!🙂

  2. Hey Sofie!
    Jeg synes også, at pandehår er flot til dig – det klæder virkelig dit ansigt! ;o)
    Du skal da også lige ha´ et tak for en super inspirerende blog, som jeg glædeligt følger hver dag!
    Knus fra Maria!

  3. Først og fremmest: God blog! Faldt lige over den.🙂
    Jeg er lidt uenig… Du har en smuk pande (!), så det ville være lidt en skam at gå efter pandehår ligesom alle andre. Det hår, du har nu, skal du ikke lave om på! Det passer til din stil. Sorry, det gjorde det ikke nemmere vel…?😉

  4. synes at pandehår er flot kombineret med langt hår😀 Tror det ville klæ’ dig

  5. Jeg synes du skal beholde den frisure du har nu🙂 Det er så pænt til dig!

  6. Jeg synes også at det ville være synd at “skjule” dit ansigt bag pandehår. Synes det er pænest til dig med langt pandehår.
    Mit forslag vil så være, at du får klippet page (når nu du vil have det klippet), men med langt pandehår😀

  7. Mand, hvor gør I det altså svært!😀

    Nu er det jo allerede i morgen jeg skal klippes, og jeg aner stadig ikke, hvor det skal være. Det bliver efter al sandsynlighed IKKE pandehår, da jeg ved hvor irriterende det bliver en uge efter man har fået det klippet. Måske får jeg bare lige klippet spidser, selvom det er drøn kedeligt… We’ll see!😉

  8. Pagehåret (på billedet i midten) klær dig vildt godt!!🙂

  9. Jeg elsker håret på billedet helt oppe i venstre hjørne, der er du jo aaalt for lækker!😀

    Desuden elsker jeg dine madopskrifter, og har selv prøvet en del af dem efterhånden, men jeg er bare ikke så sej til det som dig😀

  10. Marie #1: Tak!🙂

    Marie #2: Hehe, det var i min “skjul-at-du-er-skeløjet”-periode!😉 Fedt at du har afprøvet nogle af opskrifterne! Det er altid skønt med tilbagemeldinger. Kan dog ikke tro, at du ikke er mindst lige så sej som jeg!😀

  11. Tror en page i victoria ville være super fed, det er korrekt du har en smuk pande der fremhæver dit ansigt, selvom pandehåret også klæder dig godt. Syntes dit hår er kedeligt nu, så håber virkelig du tager skridtet, det vokser ud igen for fanden..;)

  12. Jeg er virkelig også med på pandehår til dig! det er fint..🙂

  13. Jamen hov, hvordan ved du jeg har pandehår ???

  14. Tina: Ja, jeg leger også lidt med tanken om en lang page.🙂

    Sofie B: Tak tak!

    Tina: Det ved jeg heller ikke noget om?😛 Hvorfor tror du det?

  15. elsker, elsker, elsker det nederste billede til venstre🙂 du må få dig bangs!😀

  16. Haha, sorry, troede sofie B, var dig der svarede, forstod ingen ting , sikke en forvirring.

  17. Mjah, tanken om frisk forårspage med langt pandehår, det vil bare klæ’ dig SÅ godt, IMO🙂
    Men okaj, du ser os’ rigtig fantastisk ud med håret oppe! så det skal være sån at du stadig ka’ få det væk fra ansigtet,måske?!

Skriv et svar

