I morges…

Blazer: Only, top: Monki, nederdel: H&M, sko: Shoe Biz

Det var så hvad det kunne blive til i morges!😀 Meget af det har I jo set før. Og når jeg næsten dagligt har en top fra Monki på, så er det altså ikke fordi, at det er den samme hver gang – har bare en milliard af deres basis-tees fordi jeg synes de er så gode!🙂

Jeg spiste tidlig aftensmad i dag, og har netop sat en rå kage i fryseren – haaaaps… Nu står den på tøjprøvning til morgendagens fest – man skal jo være forberedt!😉

God aften til jer alle!

11 responses to “I morges…

  1. Vildt fin nederdel🙂

  2. Sikke et sødt sæt, du ser virkelig fin ud!

  3. I fryseren??? Er der en trend jeg ikke har opfanget O.o

  4. mathildeswonderland

    Elsker altid dit tøj! det er så enkelt og stilfuldt!😀

    http://www.mathildeswonderland.wordpress.com

  5. Du har virkelig en fed stil….🙂 Så sejt….

  6. Anna: Tak, jeg er også glad for den!

    Maria: Tak!

    Rikke: Hehe, muligvis.😉 Se evt. opskriften her: https://sofiesblog.wordpress.com/2010/03/28/ra-chokoladekage/

    Mathilde: Det var da sødt sagt, tak!

  7. Hej Sofie.
    Har også skoene fra Shoe Biz, bare uden hul foran.
    Men jeg synes jeg får virkelig, virkelig ondt under fødderne, efter ingen tid. Og det er virkelig ærgeligt, elsker de sko, og de er så dejligt behagelige at have på.
    Du kan ikke mærke noget ved dine?

    //Stine

    • Hej Stine. Det var da ubehageligt! Jeg har (heldigvis) ikke mærket noget til det, du beskriver. Fik lidt ondt i knæet en dag, men jeg ved ikke om det var pga. skoene.😉 Jeg synes derimod de er dejlig bløde at have på under fødderne.

  8. Så ved jeg ikke hvad der sker for mine /: for de er hverken for store eller for små. Og de er bare SÅ behagelige at gå i. Men jeg får ondt under fødderne. det er mærkeligt.. hm.

    Men tak for svaret🙂

  9. Hvilken i størrelse er din fine nederdel?

Skriv et svar

