Stemningsbilleder fra i dag

Tørklæde: H&M, cardigan: Vila, bluse: Monki, sko: Vagabond

Jeps, det var så lige lidt fra min dag i dag! 😉 Den bestod bl.a. af knap så sund aftensmad (med cola for en sjælden gangs skyld!) og cafébesøg på Plenum.

Egentlig burde der også være et billede af et helt masse fyldte plastikposer, for jeg har nemlig shoppet amok i dag! One thing let to another, og pludselig havde jeg købt det meste af highstreet-butikkerne. 😉

Faktisk havde jeg planlagt at skrive ned for april måned, hvor mange penge jeg bruger på shopping. Jeg havde en idé om, at det var et sted mellem 1500 og 2000 kr., men det sidste stykke tid har jeg saftsuseme brugt mere, tror jeg. Vil I være med til at skrive alt ned, vi køber, og så kan vi sammenligne sidst i måneden, hvor meget vi har brugt? 😛 Tænker at det vil være meget sjovt at se – og måske et wakeup-call! 😀

19 responses to “Stemningsbilleder fra i dag

  1. Elsker skoene, de er så lækre!

  2. mette thøstesen

    Dine sko de er bare totalt fede.. 😉

    Hva koster de og kan de mon købes i Bianco..?
    Blir nok nødt til at ønske mig dem i fødselsdagsgave til maj .. LOVE it !!

    /MetteT

    • Jeg lavede et indlæg om dem den anden dag – fra Vagabond til 399 kr. 😉 Jeg har købt mine hos Riis Sko – tror nok de gerne sender ud, hvis man ikke bor i nærheden, men er ikke helt sikker.

  3. Hej Sofie,
    Jeg plejer også at lave et indlæg hvor jeg samler månedens shopping og laver en kollage med alle købene. Det er faktisk ret så skræmmende at finde ud af hvor meget småbeløb egentlig løber op i, i længden.

    Du kan se et af mine shopping indlæg her:
    http://dailystylediary-lynn.blogspot.com/2010/03/february-shopping-212850kr.html

  4. mette thøstesen

    hej igen.. 🙂

    ja sorry – det er jeg egentlig godt klar over havde bare ikk set at du havde skrevet prisen.. 😉

    lækkert, har sendt dem en mail om de ved hvordan og hvorledes.. 😛 tak tak MÅ eje dem.. 😉

  5. Hej Sofie!
    Sikke en lækker cardi du har på! Er det mon en Vila stadig forhandler??? 🙂

  6. Lynn: Ja, det vil jeg godt tro! 😉

    Mette: No worries. Er dog ret sikker på, at de ikke kan købes i Bianco.

    Louise: Ja, ik? 😛 Det var faktisk en af de ting, jeg købte i dag – til halv pris i Vila, nedsat fra 400 til 200 kr.! 😉

  7. Nej, hvor sjovt :O Jeg har tænkt på præcis det samme det sidste stykke tid 😀

  8. SOFIE JEG ELSKER DINE SKO!
    , waaauw – desværre er jeg en af dem der ikke kan sige nej, mens legen er god, så må hellere lade være, så overtrækket ikke bliver størrere.

  9. Uha det er vist farligt at begynde på sådan et regnestykke… 😀 Tror ikke jeg tør være med…

  10. Hihi Sofie, jeg var på Plenum tirsdag aften:) Det hele ser hyggeligt ud! Kh Anne

  11. Sofie, du er det smukkeste menneske i hele verden!

  12. jeg har tænkt mig at se, hvor alle pengene går til, tøj, mad, lån osv.. Not fun, men tror bestemt at jeg vil få et wake up call!

  13. jeg elsker dit outfit billede, du ser rigtig fin ud! Er vidst også begyndt at crave de sko der!

    Wemaketherules.wordpress.com

  14. hey sofie. Jeg vil råde dig til ikke at skrive ned, medmindre du skal i gang med at spare, for man få et chok over hvor mange penge man bruger 🙂

    knus herfra og held og lykke hvis du gør det<'3

  15. Oh ja, at lave et budget – eller bare en “wake-up-liste” er en skræmmende men ind imellem ret smart ting at gøre. Pludselig indser at de der 20-30 kroner, man smed efter et eller andet helt ligegyldigt gjorde en forskel, fordi man gjorde det 20 gange.
    Ellers godtnok bare en fin cardigan, og hvor blev jeg tilfreds med nyheden om, at den er på tilbud! Fandtes den også i andre farver? 🙂
    Ha’ en dejlig dag! 😀

  16. Blah blah blah…nok om de sko og tøj…hellere en opskrift på det pasta halløj du har lavet 😀

Skriv et svar

