Gårsdagens outfit

Blazer, chinos og strømper: H&M, top: Weekday, bælte: Monki, sko: Shoe Biz

Jeg fik slet ikke vist jer, hvad jeg havde på i går, så det får I altså at se nu. I dag har jeg mine nye sko på – kan I mon gætte hvad det er for nogen? 😀

14 responses to “Gårsdagens outfit

  1. er de nye de chinos, og hvor har du dog fået fingrene i dem 🙂

  2. Nu håber jeg at jeg gætter rigtigt, men har du mon fået fingre i et par af de lækre Korcula fra Vagabond, og har valgt at flashe dem netop i dag?
    Hvis det er dem, har du måske lys til at afsløre hvor du har fundet dem henne, for de er da bare vildt fede? (:

  3. Vildt lækker outfit! Elsker bukserne!

    /Anna – http://infashionwetrustblog.blogspot.com

  4. Vildt sejt bælte!
    Er det læder eller …

    http://whybadhairday.wordpress.com/

  5. Det er godt at se, at du får brugt din hvide blazer! Dejligt forårsagtigt ser det ihvrtfald ud 🙂

    – Sidsel

  6. Fint outfit du havde på i går!! Glæder mig til du viser dine nye sko frem her på siden… 🙂 (minder de for øvrigt ikke meget om dem du købte (og byttede igen) tidligere…?).

    • hej igen – havde ikke lide spottet at der var flere modeller fra Vagabond med samme navn – så går ud fra, at det er de fine lyse ‘støvler’ du har erhvervet dig i denne omgang 🙂

  7. Signe: Hehe, helt ok! 😉 Det er da også lidt tosset, at flere modeller har samme navn. Skoene er hermed flashet på det sidste nye indlæg! 🙂

  8. Elsker det outift! Fantastisk sammensaetning, og er lidt smaa jaloux paa den der fine hvide blazer..
    Knus
    /Cathrine
    http://afashionstatement.wordpress.com

Skriv et svar

