Sandwich med paneret squash og aubergine

Pyha, sikke en dag! Jeg kom lidt små-sent hjem (i hvert fald ift. normalt), da jeg skulle mødes med søde Trine fra Presenting, så aftensmaden skulle være nem og hurtig.

Alle mennesker var åbenbart i Netto samtidig med mig – nok fordi det var tid til hamstring efter alle helligdagene.

Egentlig havde jeg planlagt at lave kyllingeburgere med samme panering som til de kyllingenuggets jeg lavede den anden dag, men lige som alt andet var også kyllingen udsolgt. Derfor blev det til paneret squash og aubergine i stedet som en sød læser anbefalede mig at prøve.🙂 Det blev faktisk overraskende vellykket!

Lidt apropos, så skal jeg snart se Spise med Price på DR1 – hvis I ikke allerede følger med, så kan jeg klart anbefale det!

PS: Jeg skal nok vende tilbage med mere info om frisurerne – stay tuned!😉

8 responses to “Sandwich med paneret squash og aubergine

  1. Nammenam siger jeg bare.. HAPS !! Hvad skulle du med Trine ? Noget spææændende ?

  2. Uj hvor ser det lækkert ud!

  3. HAPS – det ser godt nok lækkert ud.

  4. MH det ser vildt lækkert ud!

  5. Uha det ser godt ud – elsker at det ikke kun er mig der ser Spise med Price, og bloggere der blander fashion og mad sammen i en blog! Rigtig glad for at lad mig inspirere af dine opskrifter, og se at jeg ikke er den eneste “madnørd” i den danske mode blogosfære – har følt mig lidt ensom i noget tid😉

    http://scarlettswonderland.blogspot.com/

  6. Godt I synes om det!😀 Det smagte faktisk også ret godt – får helt lyst til det igen nu.😉

    Hanna: Ja, noget meeeget spææændende.😛

  7. det ser også rigtigt lækkert ud. Jeg er glad for at kunne inspirere!
    kig eventuelt forbi vores blog http://www.estinguellas.blogspot.com
    selvom det ikke er madopskrifter det flyder med

  8. Pingback: Mexiburger + kyllinge-satay med peanutdip « Sofies

Skriv et svar

