Afstemning: Ny frisure – å-åh!

Så er det sket! Jeg har bestilt tid til frisøren på fredag! Det er over 1 år siden jeg sidst er blevet klippet, for jeg har desværre oplevet at blive skuffet så mange gange og har dermed udviklet lidt af en frisørskræk.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal klippes, så derfor har jeg været på besøg hos Instyle.com og har prøvet en masse kendissers frisurer som jeg nu vil have jer til at vælge imellem! 😀

Jeg kunne selvfølgelig også overveje at gøre bl.a. Rihanna og Lady Gaga kunsten efter som herunder, men jeg ved ikke?! 😀

26 responses to “Afstemning: Ny frisure – å-åh!

  1. Ej, hvor er det sjovt! Det må jeg straks ind og prøve! Jeg stemmer for Lady Gaga-fritsen 😀 Høhø!
    http://www.minmode.wordpress.com

  2. Det klæ’r dig faktisk vildt godt med det sorte korte! 🙂

  3. haha jeg har også før brugt lang tid på den side 😉

  4. haha hvor er det morsomt!! Jeg stemmer for nr. 1! 🙂 Men på den anden side er det snart sommer, og så får du hvid pande.. hehe..

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  5. Jeg synes, du skal gøre noget med et godt tungt pandehår.
    Jeg har lige selv fået klippet 3/4 af mit hår af (efter over et år uden frisørbesøg), og så farvede jeg ellers de kobberblonde lokker mørkebrune. og hvor er det bare lækkert med noget anderledes.
    Det er fedt og go all in, og prøve noget nyt^^ Det er jo forår;p

  6. 1 eller 3.. Eller den der sorte korte en, der bare er vildt flot til dig!!! 🙂

  7. Nice indlæg!!
    Jeg stemmer også for noget lignende nr. 1, med helt lige pandehår 🙂

  8. Haha, hvor skægt!

    Anyway, jeg kan ikke huske om jeg nogensinde har kommenteret herinde. I hvert fald følger jeg dig trofast og har faktisk tagget dig i en blogleg. Håber, du vil lege med 🙂
    Du kan se mere på min blog her: http://manjalytz.blogspot.com/2010/04/7-facts.html

    /Manja

  9. Nej nej jeg siger stay natural!! 🙂 Så det må være 1, pandehår er på en måde rigtig lækkert, lidt mere frisure, men til sommer når det er varmt vil du bande det langt væk tror jeg… 😀

  10. Håhå, det er nu lidt sjovt!
    Kunne bedst lide 1 til dig. 🙂

  11. jeg synes du skal have pandehåret og tror at det vil se godt ud med lang hår til dig faktisk (flot. du skal jo klippes)
    kort hår kan være risikabelt da du har en lidt markant kæbeparti d:
    det lange hår kan måske hævne det ud.. høhø

  12. 1 – helt klart. Men jeg er også vild med pandehår generelt.

    Vild sjov hjemmeside til gengæld 🙂 har lige spildt en time derinde. Flot! Hehe.

    http://www.xno3.blogspot.com/

  13. jeg vil nu helst se dig i original frisuren 🙂 Men kan da godt være, at du ser bedre ud når du faktisk har fået frisuren… Jeg er spændt på hvad du finder på 😀

  14. Helt sikkert 1 eller 8 🙂

    -Jeg har altid (ihvertfald siden jeg var fem) haft almindeligt langt lyst hår, men for et år siden gik jeg ind og spurgte frisøren til råds – Og jeg fik klippet en skulderlang page, og siden er den blev kortere og kortere 🙂

    Så -Prøv noget nyt -Det vokser jo ud igen 🙂

  15. Helt klart pandehår. Det ser vildt flot id til dig og vil også føles som en stor forandring. Du er også virkelig køn med det korte sorte, som andre også nævner, men jeg er selv super konservativ med hår og ville blive ked af at få det kort.

  16. OMG. Har nu brugt en halv time på siden, og kan ikke få det til at virke. HVad er det jeg gør forkert? Hver gang jeg skal prøve at sætte hår på ser det helt forkert ud, og det er ikke alt håret der er meget. Og en MASSE prikker. Æv

  17. Hold da op, en masse kommentarer! 😀 Først og fremmest tak fordi I gider at lege med!

    Jeg havde slet ikke regnet med, at der var så mange, der ville stemme på pandehåret – been there already, så jeg tror desværre ikke, at det er det, jeg går efter. Tænker, at jeg en af dagene vil vise nogle af de frisurer jeg tidligere har haft – har nemlig også været korthåret. 😉 Dog ikke sort Rihanna-style, haha! 😀 Så må vi tage den derfra. 🙂

    Marianne: Ja, siden ER meget langsom til at loade – jeg var også ved at få spat, men hav tålmodighed. 😉 I starten skal du markere forskellige punkter i dit eget ansigt (mund, hage osv.), og derefter kommer du frem til der, hvor du kan prøve de forskellige frisurer. De blå prikker kommer også frem ved mig. Dem kan du bruge til at “trække” i håret, så det passer til dit ansigt, men du kan også bruge pile osv. der er under dit billede. Håber du finder ud af det!

  18. Hej Sofie,
    Hvor skal du til frisør henne?
    Jeg mangler nemlig en anbefaling til en god en af slagsen!!
    Tak, for cool blog du!

  19. Helt klart frisure 1, men farven som i 3’eren! : D

  20. Jeg har også frisørskræk! De gider bare ikke hører efter hvad man beder dem om at gøre og følger lidt deres egen mening i think. Stupid haircutters! 😉

    Pandehår om sommeren er rent hell. Puha, det skal jeg godt nok aldrig rode mig ud i igen. Bare en reminder for jeg er sikker på du vil bande det ihjel på et tidspunkt 🙂 Skulle det være pandehår ville jeg nok sige som på billede 3 f.eks. Der kan det også komme ud til siderne uden at det ser helt voldsomt firkantet ud. Men held og lykke med frisøren.

  21. Tror det ville klæde dig med pandehår a la Pernille Rosendahl 🙂

  22. Synes nummer 6 er pænest til dig 😛 Tror det vil være rigtig fedt både til hverdag og fest 🙂

  23. Jeg stemmer nu altså på den sorte korte, den er altså fedest til dig 🙂

  24. Du skal måske ikke helt have sådan det lige pandehår som på billede et, men jeg tror det ville klæde dit ansigt rigtig meget med pandehår som på billede 2 eller 3 🙂

    Jeg håber du finder ud af noget fedt!

  25. Hvor fantastisk…..det er bare for godt!
    Jeg stemmer klart på den første 🙂 du bliver mere “en type” med det hår.
    Jeg kan heller ikke lade være med at prøve at skifte hår…skal nemlig også snart klippes.
    Bedste hilsner
    http://www.caterina.dk/blog

Skriv et svar

