Tre kjoler fra H&M

For snart lang tid siden bestilte jeg noget tøj fra H&M, og overraskende nok modtog jeg det allerede i onsdags – før tid! Imponerende.

Kjolerne sidder dog slet ikke som jeg havde regnet med. Havde troet, at elastikken ville være strammere og sidde længere nede, så den øverste del nærmest “posede” ud over elastikken. Men sådan gik det ikke, og som min søster udtrykte det, så “er de altså lidt håbløse i taljen“, så de ryger retur.

Hvis du – i modsætning til mig – synes de sidder fremragende, så kan du finde dem i H&Ms webshop til 59,95 kr. pr. stk.

8 responses to “Tre kjoler fra H&M

  1. Ja, jeg sendte også min tilbage. Desværre, for til den pris ville de jo være fantastisk sommerbeklædning. Øv!

  2. ej hvor sjovt. for jeg bestilte nemlig præcis samme kjole, og er simpelthen så glad for den. og hos mig poser det øverste stykke en del ud over elastikken. men min kjole er også en str. 40, så der er måske lidt mere stof og sådan i det øverste stykke?? 🙂 men jeg er ihvertfald godt tilfreds med den.

    – Naja

  3. Jeg synes ellers de sidder flot på dig! 🙂

  4. Malene: Ja, det havde jeg nemlig også forestillet mig. Æv ha!

    Naja: Nå, virkelig? Min er en str. 38, så der burde da ikke være den store forskel. Synes bare elastikken er så slap, at der ikke er noget der kan “falde” udover – kjolen hænger sgu bare! 😛

    Louise: Tak tak, hver sin smag! 😉

  5. Synes faktisk de ser fine ud 🙂
    De er enkle og fine. 🙂

    http://stineingeman.blogspot.com/

    Stine

  6. Jeg har også lige sendt min str. 38 retur i dag – blev så skuffet! Slet ikke ikke som jeg havde forestillet mig 😦

  7. Jeg har egentligt også tænkt mig at købe et par stykker, for de ser jo bare super lækre og enkle og meget sommerlige ud.. Hmmmm.. Men nu er jeg heller ikke stor fan af poser, men tilgengæld stor fan af en svagt markeret talje(som det lyder som om den har), så mon ikke det bliver godt nok ^^ 🙂

Skriv et svar

